ΤΑΞΙΚΗ ΚΑΙ ΑΤΑΞΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η συγκρότηση της κοινωνίας σε τάξεις, είναι ένα αποτέλεσμα κατεξοχήν της οικονομικής και πολιτικής ανισότητας, της ανισότητας στην πρόσβαση στην παιδεία και την γνώση, η ανισότητα στις υκαιρίες . Οι κοινωνίες από αρχαιοτάτων χρονων ήταν ταξικές. Την εποχή της μητριαρχίας ήταν οι γυναίκες αρχηγίνες και οι άντρες οι εργάτες. Την εποχή της δουλοκτησίας και φεουδαρχίας, ήταν οι φεουδάρχες και οι δούλοι και δουλοπάροικοι, την εποχή της αστικής κεφαλαιοκρατίας, οι πλουτοκράτες και οι εργαζόμενοι. Η ταξική διαστρωμάτωση των κοινωνιών επήλθε από την διαφορα μεγέθους και ποιότητας που υπήρχε και υπάρχει στην ιδιοκτησία, τον πλούτο, την εξουσία και την παδεία. Επομένως οι κοινωνίες είναι διαστρωματωμένες σε 4 ταξικές πυραμίδες, την ταξική πυραμίδα του πλούτου και της ιδιοκτησίας, της ταξική πυραμίδα της εξουσίας και την ταξική πυραμίδα της παιδείας και γνώσης. Όσο ποιο ψιλά ευρίσκεται κανεις σε αυτές τις πυραμίδες τόσο ποιο πολλά από όλα αυτά έχει και κατέχει και τόσο περισσότερο εξουσιάζει, εκμεταλλεύεται και επιβάλλεται στα κατωτερα στρώματα αυτών των πυραμίδων. Σε κάθε επίπεδο της ταξικής πυραμίδος ισχύει η σχέση εξουσιαστή ως προς τα κατωτερα στρώματα και εξουσιαζόμενου ως προς τα ανωτέρα στρώματα και αντιστοίχως για όλα τα αλλα ήδη των ταξικών πυραμίδων. Η ταξική διαστρωμάτωση της κοινωνίας αναιρεί την αρχή της ισότητας, ήτοι της ισονομίας, της ισοπολιτείας, της ισηγορίας, της ισοπαιδείας, της ισοαφθονίας και των ίσων ευκαιριών.

Οι άνθρωποι είναι από την φύση τους διαφορετικοί, όχι μόνο λόγο του φύλου τους, ούτε λόγο της φυλετικής και ταξικής καταγωγής τους, είναι διαφορετικοί επειδή έτσι το θέλησε η φύση. Για αυτόν τον λόγο αποκαλούμαστε και ιδιόμορφες ετερότητες, παρόλου που όλοι μας είμαστε καθόμιον τρόπο ως προς το σώμα φτιαγμένοι, όλοι έχουμε συναίσθημα, λόγο και λογική, πάθος και επιθυμίες, έκαστος όμως τα έχει όλα αυτά κατά τον δικό του ιδιόμορφο τρόπο, ώστε να είμαστε όλοι μας μοναδικοί. Οι άνθρωποι είναι βεβαια πέραν τούτου, της εκ φύσεως τους διαφορετικότητας, διαφορετικοί και ως προς τις προσπάθειες, αντοχές και αποδόσεις τους στους διαφορους τομείς των ανθρωπινων δραστηριοτήτων, υλικής και πνευματικής φύσης. Η αξιοκρατική αξολόγηση των ανθρώπων προϋποθέτει για να είναι και δίκαιη, προσεγγιστικά ίσες ευκαιρίες στην ζωή.

Γεννηθήκαμε σε μια προϋπάρχουσα ταξική κοινωνία, καθένας μας στην κοινωνική τάξη που ανήκαν οι γονείς μας. Γεννηθήκαμε σε μια κοινωνία που είναι δομημένη και θεσμοθετημένη ταξικά, την δε δόμηση και θεσμοθέτηση της την επέβαλαν οι κεφαλαιοκράτες και οι αστοί διαχειριστές της, μέσω των οργάνων της της κομματοκρατίας, η οποια διαχειρίζεται για αυτούς και με τα συμφέροντα και κανόνες τους το κράτος, που το έχουν ιδιοποιηθεί, όπως έχουν ιδιοποιηθεί και το οικονομικό σύστημα και την παδεία. Δημιούργησαν τοιουτοτρόπως από της απαρχές του νεοελληνικού κράτους, μέσω των διαφόρων ξενόφερτων βασιλέων, της ακολουθίας τους και των συνεργατών τους εντός της Ελλάδος, την αποκαλούμενη κοινοβουλετική δημοκρατία σε έκφυλη μορφή και την κεφαλαιοκρατία ως οικονομικό σύστημα τους, την ρεπούμπλικα των ρωμαίων και τον κεφαλαιοκρατισμό των προτεσταντών ευρωπαίων, όλα αυτά δε ξένα καρκινώματα στην ελληνική κοινωνία, στο ελληνικό έθος και ήθος, ξένα προς τον λαμπρό ελληνικό πολιτισμό, τον πολιτισμό της δημοκρατικής οικουμένης.

Πως μπορεί λοιπόν η ελληνική ψυχή μας να ευδαιμονεί και να δημιουργεί σε ένα καρκινογόνο, επιβεβλημένο κοινωνικό περιβάλλον; Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που εμείς σήμερα είμαστε καταστροφικοί υπήκοοι και ιδιοτελείς ιδιώτες.

Πως μπορούμε όμως να αναδομήσουμε το κοινωνικό θεσμικό και οικονομικό σύστημα, ήτοι το πολιτικό, το οικονομικό, της παιδείας και της πρόνοιας και τους λοιπούς θεσμούς, ώστε να έχουμε ως αποτέλεσμα την προσεγγιστικά αταξική κοινωνία, την κοινωνία της αριστείας, της αρετής, της αλήθειας, της αφθονίας, της ελευθερίας, της δικαιοσύνης, της αρμονίας, της δημοκρατικής κοινωνιοκρατιας, της ισονομίας, ισοκρατίας, ισηγορίας, της πολιτικής, της κοινωνικής και της ατομικής ελευθερίας;

Μπορούμε να το επιτύχουμε αυτό με την ανάδυση της ελληνικής κατά φύσιν δημοκρατικής πολιτείας και της δημοκρατικής οικονομίας και την κατάργηση της παρά φύσιν απολυταρχικής και τυραννικής κομματοκρατίας, με την ποιοτική αναβάθμιση των ιδιοτελών ιδιοτευόντων υπηκόων, σε ανιδιοτελείς πολίτες.

Μπορούμε να το επιτύχουμε αυτό διά της, πολιτικής, οικονομικής, κοινωνικής και οικολογικής δημοκρατίας και της συνεπαγομένης, προσωπικής, πολιτικής, οικονομικής και κοινωνικής ελευθερίας των πολιτών.

Mε δικό μας οικονομικό σύστημα, με δικό μας σύστημα παιδείας και πρόνοιας με δικούς μας όλους τους θεσμούς, δομημένους σύμφωνα με τις αρχές, τις αξίες και τα ιδεώδη του λαμπρού ελληνικού  πολιτισμού μας.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s