ΚΟΣΜΟΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΠΕΕ

ΕΚ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΑ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΔΟΜΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ

Όταν μιλάμε για κοσμοσύστημα, εννοούμε ένα κοινωνικό σύστημα δομών, θεσμών, συλλογικοτήτων και ετεροτήτων, του οποιου τους θεμέλιους λίθους και τα υλικά δόμησης του τα παίρνουμε πρωτογενώς από τον ελληνικό πολιτισμό, την ελληνική κοσμοθέαση, την ελληνική φιλοσοφία και θεολογία, την ελληνική κοσμοσυστημική ιστορία και τις ελληνικές επιστήμες, δευτερογενώς από ομοια τοιαύτα άλλων εθνοτήτων.

Ο ελληνικός πολιτισμός και τα επιμέρους του, είναι ο πολιτισμός πάνω στον οποιο θεμελιώθηκε ο πλανητικός πολιτισμός, έστω και σε μια διαστρεβλωμένη του μορφή. Ο ελληνικός πολιτισμός, από τα πανάρχαια χρονια, παρήγαγε υψηλής ποιότητας πολιτικο πολιτισμό, οικονομικό πολιτισμό, πολιτισμό δικαίου, παιδείας και πρόνοιας, πολιτισμό επιστημων και φιλοσοφίας, αρχιτεκτονικής, τεχνών και γραμμάτων.

Για να δομήσουμε το κοσμοσύστημα μας, παίρνουμε λοιπόν δομικά υλικά από αυτόν τον πολιτισμό πρωτίστως και δευτερευόντως από άλλους πολιτισμούς, οι οποιοι δομήθηκαν βεβαια εν μέρη σύμφωνα με τις διδαχές του δικού μας πολιτισμού, αλλα αποτελούν ένα κακέκτυπο. Λογικό είναι λοιπόν να χρησιμοποιήσουμε το ανώτερο υλικό για να δομήσουμε ένα ανώτερο κοσμοσύστημα.

Γιατί ενοχλεί τόσο πολύ, το κάθε τι αυθεντικό, ενός πολιτισμού που δημιούργησε η ανάδυση της πολιτείας; Της πολιτείας που με την ανάδυσή της καταργεί την ύβρη της εξουσίας και κάνει τους υπηκόους ανθρώπους ξανά κυρίαρχους εν ελευθερία;
Τώρα τους κοιτάμε. ΄Οχι άνθρωποι πια, αλλά άτομα ξεκομμένα από τον κοινωνικό και πολιτισμικό μας ιστό, μόνον τους κοιτάμε, μια ΜΗ κοινωνία ατόμων σε πλήρη ιδιωτεία, με μηδενική συμμετοχή στα κοινά.Ως πότε θα επιβιώσουμε ως υπήκοοι, χωρίς πολιτεία, άρα χωρίς πολίτες και χωρίς πολιτισμό; Ως πότε θα επιβιώσουμε χωρίς την ελληνική συλλογική μας ΠΡΑΞΗ;

Αφού το ήθελε η ειμαρμένη ο ελληνικός μας κόσμος να συνθέσει τον ανθρώπινο πολιτισμό, μέσω της ανάδυσης της υψίστης τεχνολογίας αυτο-διαχειρίσεως της πολιτείας της κλασικκής Ελλάδος, ευθύνη μας είναι να ελέγχουμε την εξέλιξη και την ανέλιξη της συνειδητότητας του ανθρωπίνου είδους, μέσω της ελληνικής μας παιδείας. Η πρωταρχικά πολιτική μας προβληματική δεν είναι μόνον ελληνική, αλλά είναι πλανητική.

Δυστυχώς, πάρα πολλά είναι τα φερέφωνα του δεποτικού καθεστώτος εξουσίας της εν Ελλάδι τυραννικής αριστερο-κεντρο-δεξιάς κομματοκρατίας. Και ακόμη πιο δυστυχώς, εκατομμύρια οι λάγνοι της εξουσίας εξουσιαζόμενοι οπαδοί τους, που δήθεν‘νομιμοποιούν’, με την δήθεν ‘ψήφο’ τους, τα πάρα πολλά φερέφωνα του δεσποτικού καθεστώτος εξουσίας.
·
Μην ανησυχείτε όμως. Το 4416 μ.Χ., το ανθρώπινο είδος αναμένεται συλλογικά να κατανοήσει πως το κάθε σύστημα συλλογικής αυτοδιαχείρισης είναι κατά φύσιν, ενώ το κάθε μόρφωμα καθεστωτικής άνωθεν εξουσίας είναι παρά φύσιν.

Εγκράτεια και επιμονή μέχρι τότε. Στις σχετικά νέες γατούλες του εν Ελλάδι αγγλοσαξονικού κοινοβουλευτισμού, που τόσο στοργικά παρήγαγε η σιδηρά ράβδος του απολυταρχικού στέμματος εξουσίας της Αγγλίας, με την ‘ένδοξη επανάσταση’ του 1688 και την ‘πράξη της πρώτης μεταρρύθμισης’ του 1832. Και μετά την δολοφονία του Ιωάννη Καποδίστρια, μας φόρεσαν κι εμάς φέσι τον αγγλοσαξονικό κοινοβουλευτισμό της τυραννικής αριστερο-κεντρο-δεξιάς κομματοκρατίας:Υπό το δεσποτικό τούτο καθεστώς εξουσίας της τυραννικής κομματοκρατίας, το κάθε καθεστωτικό κίνημα, κόμμα ή φορέας, αμέσως μόλις πάρει την εξουσία μεταλλάσσεται από το «ΟΧΙ σε μνημόνια» στο «ΝΑΙ σε μνημόνια»! Μόνον τα καθεστωτικά μορφώματα του ΚΚΕ και της ΧΑ μας έμειναν, ώστε κι αυτά να μεταλλαχθούν στο «ΝΑΙ σε μνημόνια», αμέσως μόλις πάρουν την εξουσία.

Ο ελληνικός μας κόσμος έγραψε την ένδοξη ιστορία που έγραψε διότι είχε την πολιτεία της κλασικής Ελλάδος, υπέρ της οποίας πολέμησε. Εμείς τι έχουμε σήμερα για να πολεμήσουμε ρε ψαράκι;

Ούτε πολιτεία έχουμε, άρα ούτε πολίτες είμαστε, ούτε ελευθερία έχουμε, ούτε πολιτική έχουμε, ούτε πολιτικούς έχουμε, ούτε δικαιοσύνη έχουμε, ούτε ισότητα έχουμε, ούτε πολιτισμό έχουμε. Να πολεμήσουμε λοιπόν γιατί;

Ας δημιουργήσουμε πρώτα τις αναγκαίες προϋποθέσεις για την ανάδυση της πολιτείας, ώστε να έχουμε κάτι τις υπέρ του οποίου να πολεμήσουμε. Πόλεμο για τον πόλεμο τράβα να κάνεις μοναχός σου λάγνε της καθεστωτικής εξουσίας.

Η συλλογική ΠΡΑΞΗ θέλει 40-60 λεπτά της ώρας. Τόσο χρειάζεται στην ΠΡΑΞΗ η κατά-τόπους δημιουργία της σφαιρικής δομής λήψης συλλογικών αποφάσεων, χωρίς κανένα καθεστωτικά ‘κεντρικό’ συντονισμό. Αυτή είναι η ΠΡΑΞΗ που έκαναν όλοι οι οπλίτες-πολίτες της ΚΑΘΕ πολιτείας της κλασικής Ελλάδος.

Και δεν είχαν καμμία θεωρία για την κοινή τους ΠΡΑΞΗ. Μόνον ένα κοινό, ΠΡΑΚΤΙΚΟ πρόταγμα είχαν: να ζουν ως άνθρωποι κυρίαρχοι εν ελευθερία, στην ΠΡΑΞΗ.

Χωρίς καμμία θεωρία, μόνον με συλλογική ΠΡΑΞΗ δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για την ανάδυση της πολιτείας. Για τους λάγνους βέβαια της εξουσίας, η συλλογική αυτή ΠΡΑΞΗ μοιαζει δήθεν με… θεωρία.

Απόλυτη εμπιστοσύνη στους ανθρώπους που αναγνωρίζουν πως τώρα είμαστε υπήκοοι, δουλοπρεπώς εξουσιαζόμενοι και υποταγμένοι υπό το δεσποτικό καθεστώς εξουσίας της τυραννικής αριστερο-κεντρο-δεξιάς κομματοκρατίας, αλλά επιθυμούμε και θέλουμε να ξαναγίνουμε πραγματικοί πολίτες, ήτοι άνθρωποι κυρίαρχοι εν ελευθερία, μέσω της ανάδυσης της ελληνικής πολιτείας.

Είναι επίσης και το τι ακριβώς συμβαίνει στην σφαιρική δομή λήψης συλλογικών αποφάσεων της πολιτείας, υπό το παρά-φύσιν δεσποτικό καθεστώς εξουσίας της τυραννικής αριστερο-κεντρο-δεξιάς κομματοκρατίας. Με όλα του τα καθεστωτικά αριστερο-κεντρο-δεξιά κινήματα και κόμματα, το καθεστώς εξουσίας άμεσα κομματιάζει την σφαιρική δομή της πολιτείας σε πολλαπλές πυραμίδες ιεραρχικής εξουσίας, παρά-φύσιν παράγοντας τις γνωστές μας αριστερο-κεντρο-δεξιές στάνες, εκάστη με τον δικό της προσωποπαγή και άμεσα ελεγχόμενο, δήθεν ‘ηγέτη’–γιδοβοσκό (βλ. ένθετο σκίτσο).
  
Οντως, το καθεστώς του εθνικοσοσιαλισμού τύπου Στάλιν και Χίτλερ με την βία καταργεί κάθε άλλη εξουσία, πλήν της δικής του. Η ανάδυση όμως της πολιτείας, αναίμακτα και ειρηνικά κάνει την κάθε μορφής, παρά-φύσιν εξουσία περιττή, μιας και η εξουσία παρά-φύσιν διαιρεί τους ανθρώπους σε εξουσιαστές και εξουσιαζομένους!

Για να γίνει νόμισμα το €, από το χρηματοπιστωτικό χρεόγραφο που τώρα είναι, πρέπει η ΕΕ αφ’ εαυτής να αναδυθεί ως πολιτεία πολιτειών κυρίαρχων εν ελευθερία. Και για την αφ’ εαυτής ανάδυση εκάστης πολιτείας, συλλογικά δημιουργούμε τις δύο αναγκαίες προϋποθέσεις:
 
α΄) την σφαιρική δομή λήψης των συλλογικών μας αποφάσεων ανά κυρίαρχη πολιτεία, όπου:

β΄) όποια ή όποιος άρχει ανθρώπων, ταυτόχρονα άρχεται από την συλλογικότητά μας, μια συλλογικότητα ανθρώπων κυρίαρχων εν ελευθερία.

Ετσι ακριβώς, από τις δύο αυτές προϋποθέσεις αναδύθηκε στην ΠΡΑΞΗ η κάθε πολιτεία της κλασικής Ελλάδος (Αριστοτέλους ‘Πολιτικά’). Και η δημοκρατία, ως ένα από τα πολιτεύματα ή πολιτικά συστήματα που είναι ικανά να στηρίζουν την αυτο-διαχειριζόμενη πολιτεία, επίσης αναδύεται από τις συλλογικές αποφάσεις των πραγματικών πλέον οπλιτών-πολιτών της πολιτείας εν ελευθερία.
·
Αυτή είναι η διαδικασία για να γίνει νόμισμα το €. Χωρίς τις δύο αυτές αναγκαίες προϋποθέσεις, ήτοι την σφαιρική δομή (α΄) και τους αρχομένους από την συλλογικότητα, άμεσα ανακλητούς αιρετούς και κληρωτούς άρχοντες (β΄), για την αφ’ εαυτής ανάδυση της πολιτείας, κάθε προσπάθεια για δημοκρατία είναι μια ουτοπία, είτε με € ή χωρίς €.

Υπέροχη ως ιδέα ή σκοπιμότητα! ΄Ομως πρέπει να γίνουν απολύτα κατανοητές, σε όλες και όλους που συμμετέχουν στην υλοποίησή της, οι λεπτομέρειες του πώς ακριβώς μπορεί να επιτευχθεί.
·
Ακόμη και με πρόταγμα την ελευθερία, οι άνθρωποι δεν έχουμε την ικανότητα να δημιουργούμε ένα κατά-φύσιν σύστημα, όπως είναι η πολιτεία, που καταργεί την εξουσία, μιας και η εξουσία παρά-φύσιν διαιρεί τους ανθρώπους σε εξουσιαστές και εξουσιαζομένους (Σχ. 1α). Ξεκινώτας από τα δεοντολογικά, ηθικά και πολιτικά ιδανικά του ελληνικού μας κόσμου, για την αφ’ εαυτής ανάδυση της πολιτείας, συλλογικά δημιουργούμε τις δύο αναγκαίες προϋποθέσεις:

α΄) την σφαιρική δομή λήψης των συλλογικών μας αποφάσεων, όπου:

β΄) όποια ή όποιος άρχει ανθρώπων, ταυτόχρονα άρχεται από την συλλογικότητά μας.

΄Ετσι ακριβώς, από τις δύο αυτές προϋποθέσεις αναδύθηκε στην πράξη η κάθε πολιτεία της κλασικής Ελλάδος (Αριστοτέλους ‘Πολιτικά’). Και η δημοκρατία, ως ένα από τα πολιτεύματα ή πολιτικά συστήματα που είναι ικανά να στηρίζουν την αυτο-διαχειριζόμενη πολιτεία (Σχ. 1β), επίσης αναδύεται από τις συλλογικές αποφάσεις των πραγματικών πλέον οπλιτών-πολιτών της πολιτείας εν ελευθερία.

Αυτή είναι η διαδικασία. Χωρίς τις δύο αυτές αναγκαίες προϋποθέσεις, ήτοι την σφαιρική δομή (α΄) και τους αρχομένους από την συλλογικότητα αιρετούς και κληρωτούς άρχοντες (β΄), για την αφ’ εαυτής ανάδυση της πολιτείας, κάθε προσπάθεια για δημοκρατία είναι μια ουτοπία.

Ισως δεν έχω την ικανότητα να εξηγήσω την διαδικασία σε απλή, καθομιλουμένη ελληνική γλώσσα. ΄Ομως θα χαρώ πολύ να δω μια προσπάθεια, είτε από εσένα ή από γνωστούς και φίλους σου, ώστε να μεταφραστεί η παραπάνω αναγκαία διαδικασία σε απλή, καθομιλουμένη ελληνική γλώσσα.

Εκτός βέβαια αν είσαι με τους δανειστές και τα κοράκια τους και όλους τους εν Ελλάδι ραγιάδες και ρωμιούς. Που με λύσσα όλοι τους πολεμούν υπέρ του δεσποτικού καθεστώτος εξουσίας (Σχ. 1α), της τυραννικής αριστερο-κεντρο-δεξιάς κομματοκρατίας, του απολυταρχικού δόγματος του ζωροαστρισμού και του τάγματος απολύτου εξουσίας του Μελχισεδέκ.

Είναι μεγάλη παλαβομάρα είτε να ψάχνεις για δημοκρατία ή να μιλάς για δήθεν πολίτες, χωρίς πρώτα να δημιουργήσεις τις προϋποθέσεις για την ανάδυση της πολιτείας. ΄Ητοι θελεις διαμέρισμα στον 2ο όροφο, αλλά με χωρίς θεμέλια και ισόγειο.
  
Το μόνο σωστό είναι το ΟΧΙ ή ΝΟ την Κυριακή, όμως είναι λάθος ακόμη και η σκέψη ‘ανατροπή’. Σημαίνει βία η ανατροπή και η βία θρέφει και τρέφει το καθεστώς, που δεν φορολογεί τις συναλλαγές της χρηματιστικής.
·
Επίσης, για μια ανάδραση ντόμινο, που μπορεί να συμπαρασύρει τους πολλούς, τα μέρη του ντόμινο πρέπει να έχουν έστω ένα βαθμό ελευθερίας. Πού όμως να βρεθούν αληθινοί άνθρωποι ελληνικοί, έστω με ένα βαθμό ευθύνης και ελέγχου, υπό το δεσποτικό καθεστώς εξουσίας του απολυταρχικού δόγματος του ζωροαστρισμού;
·
Η μόνη εφικτή λύση είναι η αυτο-οργάνωσή μας σε τοπικές συλλογικότητες ελληνικών κοινών, χωρίς κανένα κεντρικό, και με άτυπο μόνον συντονισμό μεταξύ των κατά τόπους ελληνικών κοινών. Με 10-20 ελληνικά τοπικά κοινά, μετά από 6 μήνες, το ντόμινο ξεκινά.

Χωρίς 10-20 τοπικά ελληνικά κοινά, ντόμινο γιόκ. Μέχρι να γίνουν πράξη τα 10-20 τοπικά ελληνικά κοινά, μάταια εξακολουθείς να αναλώνεσαι, υπό το ‘κατεστημένο’ δεσποτικό καθεστώς εξουσίας του απολυταρχικού ζωροαστρισμού.

Η κατάργηση της εξουσίας της πλαστικής καρέκλας
·
Πριν από την ρωμαϊκή διαστρέβλωσή του σε ‘hellenismus’, το μέγιστο επίτευγμα του ελληνικού πολιτισμού είναι η κατάργηση της εξουσίας. Διότι, ριζωμένη στον απολυταρχικό ζωροαστρισμό, η εξουσία παρά-φύσιν διαιρεί τους ανθρώπους σε εξουσιαστές και εξουσιαζομένους.
·
Χωρίς κανένα κεντρικό συντονισμό, τα κοινά δεοντολογικά, ηθικά και πολιτικά ιδανικά των ελληνικών κοινών οδηγούν στην κατά τόπους δημιουργία της κατά-φύσιν σφαιρικής δομής λήψης συλλογικών αποφάσεων της κάθε πολιτείας της κλασικής Ελλάδος, όπου: όποιος άρχει ανθρώπων, ταυτόχρονα άρχεται από την συλλογικότητά τους.
·
Με την δημιουργία των κατά-φύσιν δομικών αυτών προϋποθέσεων, αφ’ εαυτής αναδύεται η πολιτεία, η οποία αναίμακτα και ειρηνικά καταργεί την παρά-φύσιν εξουσία, επιτρέποντας στους πολίτες της να ζουν αρμονικά, ως άνθρωποι κυρίαρχοι εν ελευθερία. Ανάλογα δε με την κατά τόπο ιδιαιτερότητά της, εκάστη πολιτεία ―μέσα στο πλαίσιο της σφαιρικής δομής λήψεως συλλογικών αποφάσεων― επίσης αναδεικνύει κατά-φύσιν πολιτεύματα ή πολιτικά συστήματα, ικανά να στηρίζουν την πολιτεία διαχρονικά.
·
Δυστυχώς, μετά από 2.337 έτη συναπτά κατοχής μας υπό την εξουσία του δεσποτικού καθεστώτος εξουσίας του απολυταρχικού ζωροαστρισμού ―μέσα στα οποία έτη είναι 1.599 έτη κατοχής μας υπό την ρωμαϊκή αυτοκρατορία και 400 περίπου έτη κατοχής μας υπό την οθωμανική αυτοκρατορία― ο ελληνικός μας κόσμος έχει πλέον ξεχάσει την υψίστη τεχνολογία της πολιτείας της κλασικής Ελλάδος. Ευτυχώς όμως για το ανθρώπινο είδος μας, επειδη συλλογικά επιθυμούν να ζήσουν αρμονικά, ως άνθρωποι κυρίαρχοι εν ελευθερία, ήδη έχουν αρχίσει να την ενθυμούνται πολλοί άνθρωποι στην Γαλλία:

Απόλυτα σωστοί οι Γάλλοι!
  
Ξεκινούν απορρίπτοντας την ρωμαϊκή ρεπούμπλικα, ως το δεσποτικό καθεστώς εξουσίας, που με την βία και την φαυλοκρατία επιβάλλει την εξουσία του, διαιρώντας τους ανθρώπους σε εξουσιαστές και εξουσιαζομένους. Το πολιτικό τους αίτημα είναι η αυτο-διαχείριση των κοινών με συλλογικές αποφάσεις και η κατάργηση των πολιτικάντηδων εξουσιαστών, που είναι τα φερέφωνα του δεσποτικού καθεστώτος εξουσίας της ρωμαϊκής ρεπούμπλικα.
·
Απεναντίας, στην Ελλάδα φαίνεται πως ζούμε για να φιλούμε γονυπετείς τα χέρια των πολιτικάντηδων εξουσιαστών μας. Και μιας και στην πλειοψηφία μας είμαστε ραγιάδες ρωμιοί, έτοιμοι είμαστε να πεθάνουμε υπέρ του δεσποτικού καθεστώτος εξουσίας της ρωμαϊκής ρεπούμπλικα

΄Ενας αυτο-προσδιορισμός των ελληνικών ανθρώπων. Ελληνίς ή ΄Ελλην είναι ο άνθρωπος που πάνω απ’ όλα βάζει την συλλογικότητα πατρίδα Ελλάδα, με όλα τα δεοντολογικά, ηθικά και πολιτικά της ιδανικά. Ειδικά τα πολιτικά μας ιδανικά πηγάζουν από:
·
α΄) την σφαιρική δομή λήψεως συλλογικών αποφάσεων της ελληνικής πολιτείας, δομή που δεσπόζει φωτεινή, από τα μικροσωμάτια των κυττάρων και του DNA μας, μέχρι τα πέρατα του σύμπαντος κόσμου, όπου:
·
β΄) όποιος άνθρωπος άρχει άλλων ανθρώπων, ταυτόχρονα άρχεται από την συλλογικότητά τους.
·
Με την συλλογική δημιουργία των α΄+β΄, από ανθρώπους ελληνικούς, αφ’ εαυτής αναδύεται η ελληνική μας πολιτεία, που καταργεί την έννοια της εξουσίας. Διότι η εξουσία διαιρεί τους ανθρώπους σε εξουσιαστές και εξουσιαζομένους.

Το υπερόπλο σου Ελληνίδα κι ΄Ελληνα! Οχι, ούτε ο Ηράκλειτος ούτε ο Παρμενίδης την είδαν καθαρά. Την ψιλιάστηκε ο Εμπεδοκλής, αλλά ξεκάθαρα πρώτος την είδε ο Δημόκριτος. Και την έκαναν πρακτική εφαρμογή όλες οι πολιτείες της κλασικής Ελλάδος. Και έκτισαν Παρθενώνες μέσα της και γύρω από αυτήν, την σφαιρική δομή λήψεως συλλογικών αποφάσεων, που τόσο απλά περιγράφει ο Αριστοτέλης στα ‘Πολιτικά’ του· ένα λαμπρό πολιτισμό δημιούργησαν, που με τόση βία και φαυλοκρατία, το δεσποτικό καθεστός εξουσίας ακόμη πολεμά να αφανίσει.

Ναι, τον γείτονά σου τον έχεις ανάγκη Ελληνίδα, το έχεις ανάγκη ΄Ελληνα. Διότι έχεις ανάγκη την συλλογικότητα της ελληνικής μας κοινωνίας. ΄Ομως το υπερόπλο σου παραμένει εκείνη, η σφαιρική δομή, που δεσπόζει φωτεινή, από τα μικροσωμάτια των κυττάρων και του DNA σου, μέχρι τα πέρατα του σύμπαντος κόσμου. Μόνο με την σφαιρική δομή λήψεως συλλογικών αποφάσεων μπορούμε να κάνουμε περιττό το δεσποτικό καθεστώς εξουσίας, που τόσο τυραννικά μας εξουσιάζει.

Ο σκοπός της ζωής είναι  η εκπλήρωση της  ίδιας της ζωής,  ως υλικές βιολογικές οντότητες με αρχή και τέλος και   η υπαρξιακή μας ολοκλήρωση, ως  αιώνιες ψυχικές οντότητες,  δηλαδή η θέωση μας διά της ενώσεως μας με τον θεόν και τον θεϊκό κόσμο. Αυτούς τους θεμελιώδεις σκοπούς της ζωής οφείλει να τους υπηρετεί η πολιτεία και οι θεσμοί της και να τους επιδιώκουν οι πολίτες έκαστος από αυτούς.

Στο υλικό πεδίο η εκπλήρωση της ζωής  είναι η επιβίωση, η ευμερία και η ευδαιμονία και η γνωσιακή και ηθική ολοκλήρωση μας. Eπειδή είμαστε υλικά θνητά και φθαρτά οντα,  πρέπει καθημερινά να τροφοδοτούμε το σώμα μας με τα απαιτούμενα υλικά αγαθά(οξυγόνο, νερό, υλικές τροφές) για να υπερνικούμε  την πραγματικότητα της φθοράς και θνητότητας, έως την ημερα εκείνη που ο καθένας μας εγκαταλείπει την υλική μορφή ύπαρξης του, επιστρέφοντας στον συμπαντικό ενεργειακό ωκεανό, συνεχίζοντας να υπάρχει  σε άλλες συμπαντικές καταστάσεις στον άπειροσυμπαντικό κόσμο, ως ζώσα ψυχική οντότητα.

Στο ψυχοπνευματικό μας πεδίον σκοπός της τωρινής μας ζωής είναι η αφύπνιση της γνώσης και της αρετής της ψυχής η γνωσιακή και ηθική ολοκλήρωση μας  και οι δράσεις μας με αυτές τις ποιότητες στις κοινωνικές  συλλογικότητες, η βασικότερη των οποιων είναι η οικογένεια.

Αυτοί είναι οι βασικοί άξονες πάνω στους οποιους και για εκλπήρωση των οποιων οφείλουμε να δρούμε και να οργανωνόμαστε σε κοινωνίες και επιμέρους συλλογικότητες, εντός των οποιων οφείλουμε να δρούμε ως ιδιομορφικές ετερότητες.

Η πολιτεία είναι αναγκαία, αλλα όχι επαρκής προϋπόθεσης για να καταστεί ο υπήκοος πολίτης. Χωρίς γνώση και αρετή ο υπήκοος είναι ένας ελλιπής πολίτης, του οποιου η αμάθεια και ημιμάθεια, συνεπικουρούμενης της κακιας, θα καταστρέψουν την πολιτεία, αν την αφήσουν καν να δημιουργηθεί.

Η υπερδομή κοινωνία είναι ένα δυναμικό χαοτικό σύστημα συλλογικοτήτων, ατομικών ιδιομορφων ετεροτήτων, ήτοι των πολιτών και θεσμών, το οποιο σύστημα αλληλοεπιδρά με, αλληλόκαθορίζεται και άλληλοδομείται από τον συμπαντικό, τον φυσικό, τον εθιμικό νομο και  νομικό δίκαιο, καθώς και από τις ετερότητες πολιτών και θεσμών, όντας δε ένας βρόγχος στο κοσμικό συμπαντικό δίκτυο,  καθορίζεται από το συμπαντικό γίγνεσθαι, και οφείλει να  δομείται με πρότυπο το κοσμικό συμπαντικό είναι και τους  συμπαντικούς  νομους, ώστε να αντανακλάται στον συμπαντικό κόσμο συμβάλλοντας στην συμπαντική αρμονια.

Τα επιμέρους μέρη του κοινωνικού συστήμτος δρουν επί αυτού με δυνάμεις διαφορετικών φορών και μεγεθών, το δε κοινωνικό σύστημα δρα αντανακλαστικά στα επιμέρους μέρη του, λόγω του νομου της δράσης και αντίδρασης, και τοιουτοτρόπως επιτελείται μια αλληλόεξαρτώμενη αλληλόδόμηση των επιμέρους και του συνόλου συστήματος.

Ο Νομος των ίσων ροπών των συνισταμένων δυνάμεων, δημιουργεί την ισορροπία του συστήματος, που είναι προϋπόθεση της λειτουργικής διατήρησης του και της μη καταστροφής του.  Ως δυναμικό  σύστημα υπόκειται σε εκτροπές από την στατική ισορροπία και επομένως είναι αναγκαίος ο μηχανισμός επαναφοράς του σε αυτήν.

Οι υγιές ανθρώπινες ετερότητες, οι συλλογικότητες και οι θεσμοί, δρούνε επί αυτού του συστήματος, διά των δυνάμεων της λογικότητας, της διόρασης, της ενόρασης, της διαίσθησης, της γνώσης της αληθειας, της αρετής, του συναισθήματος, των επιθυμιών,  της σωματικής ρώμης, της εργασίας , της υλικής τους ισχύς πλούτου και χρήματος, με τις οικονομικές τους, τις πολιτικές τους, τις πολιτισμικές τους, τις επιστημονικές τους δράσεις. Οι υγιείς συλλογικότητες ετεροτήτων και οι θεσμοί δρούνε επί αυτού του συστήματος ως δυναμικότερες κατά κανόνα δε υπερδομές έναντι των εκάστοτε ετεροτήτων, ήτοι των πολιτών.

Οι καταστροφικές δυνάμεις που δρούνε επί αυτού του συστήματος, είναι η αδράνεια, αεργία και τεμπελιά,  η κακή οργάνωση, η αμάθεια και ημιμάθεια, η αρρώστια, ο αρνητικός ψυχισμός, η διχόνοια και οι εριστικές σχέσεις και πολλά αλλα καταστροφικής φύσης δρώμενα, ανθρώπων, θεσμών και συλλογικοτήτων, όπως επίσης φυσικές καταστοφές και δρώμενα εχθρικών χορών, εχθρικών συλλογικοτήτων και εχθρικών ατόμων.

Εάν δούμε την οργάνωση και θέσμιση μιας κοινωνίας με το παράδειγμα της λειτουργίας ενός ελβετικού ρολογιού, τότε μπορούμε να πούμε πως το ρολόι αντιστοιχεί στην κοινωνία και οι αλληλοεπιδρώντες τροχοί του είναι οι δομές και οι θεσμοί αυτής της κοινωνίας.

Για να λειτουργήσει αυτό το ρολόι στον χρόνο και να μας δίδει συνεχώς την ακριβή ώρα, πρέπει όλος ο μηχανισμός του και τα μέρη αυτού να λειτουργούν ορθώς, να συνεργάζονται και να αλληλοεπιδρούν, ώστε να έχουμε το αναμενόμενο αποτέλεσμα.

Απεικονίζοντας αυτόν τον μηχανισμό στην κοινωνία, αντιλαμβανόμαστε, πως για να έχουμε το βέλτιστο κοινωνικό αποτέλεσμα, οφείλουν οι επιμέρους δομές και θεσμοί, όπως και τα άτομα που συγκροτούν αυτήν την κοινωνία, να συνεργάζονται και να αλληλοεπιδρούν με άριστο και αρμονικό τρόπο

Μια κοινωνία συγκροτείται από ένα σύνολο εκατομμρίων ανθρώπων που συγκροτούν υποσύνολα αυτής της κοινωνίας, με την οικογένεια να είναι ο θεμελιακός  πυρήνας ομάδα αυτής  της κοινωνίας.

Σύνολα ανθρώπων η κοινωνίες και ομάδες ανθρώπων, για να επιβιώσουν, να ζήσουν και να ευδαιμονίσουν, οφείλουν να οργανωθούν, όπως εξάλλου έχει συμβεί εξελικτικά στις κοινωνείς των homo sapiens. Ο τρόπος αυτός οργάνωσης της κονωνίας τους είναι οι θεσμοί. Είναι πολιτικοί θεσμοί, οικονομικοί θεσμοί, προνοιακοί θεσμοί, θεσμοί επιστημών, παιδείας και εκπαίδευσης, άμυνας και δημοσια τάξης.

Τίθεται όμως εδώ το εύλογο ερώτημα, δηλαδή, ποια αποτελέσματα οφείλουν να επιφέρουν και προς όφελος ποιων οφείλουν να συγκροτηθούν και  να λειτουργούν αρμονικά και άριστα ο αυτοί οι θεσμοί; ποιο αξιακό σύστημα, ποίες αρχές, και ποια ιδεώδη, οφείλουν να τεθούν ως βάση οργάνωσης αυτών των θεσμών;

Τα ερωτήματα αυτά είναι θεμελιακά για την ποιότητα αυτών των θεσμών. Είναι θεμελιακό το ερώτημα, αν οι θεσμοί αυτοί πρέπει να υπηρετήσουν την σύνολη κοινωνία, αρμονικά, άριστα, δικαια και αλληλέγγυα, η να υπηρετήσουν ευνοούμενες τάξεις, διά της πυραμοειδούς ιεραρχίας εξουσιαστών και εξουσιαζομένων,  εκμεταλλευτών και εκμεταλλευομενων, πλουτοκρατών,και πενήτων και εκ των περισσευόντων αυτών και την λοιπή κοινωνία.

Με αλλα λόγια, οφείλουμε να θέσουμε ως θεμέλια σχέση οργάνωσης αυτών των θεσμών, την κάθετη πυραμιδοειδή σχέση εξουσίας και εξουσιαζόμενου η την οριζόντια σχέση ισότητας, δικαιοσύνης και αλληλεγγύης;

Επιδιώκουμε με τους θεσμούς μας την αταξική κοινωνία η την ταξική πυραμοειδώς οργανωμένη ταξική κοινωνία της ανισότητας, όπως την έχουμε βιώσει ιστορικά και την βιώνουμε και σήμερα, στο φεουδαρχικό σύστημα, το κεφαλαιοκρατικό σύστημα και το κρατικοκαπιταλιστικο σοσιαλστικο σύστημα;

Η οργάνωση της κοινωνίας οφείλει να είναι στοχευμένη και οι στόχοι και τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα αυτής της οργάνωσης της, προκαθορισμένα με ευκρίνεια και σαφήνεια, διά του αξιακού της συστήματος, των άρχων της και των επιδιωκόμενων ιδεωδών της.

Ο άνθρωπος και δει ο Έλλην άνθρωπος, με την δια της γεννήσεως του παρουσία του επί της γης, έχει δικαιώματα και καθήκοντα, τα οποία καθορίζονται από το φυσικό δίκαιο πρωταρχικά και από το νομικό και εθιμικό δίκαιο δευτερογενώς.

Σύμφωνα λοιπόν με το φυσικό δίκαιο, ο άνθρωπος έχει το δικαίωμα της ζωής, της ελευθερίας, της υγείας, της ευδαιμονίας, της αφθονίας, των σχέσεων με ανθρώπους, με την φύση και το θείον, της ανάπτυξης και εξέλιξης της προσωπικότητας του με το να αριστεύει κατά αρετήν, γνώση και σωματικώς. Eπομένως έχει το δικαίωμα να είναι στην διάθεση του τα μέσα δια να πραγματοποιήσει αυτά τα δικαιώματα, όπως είναι το δικαίωμα στην εργασία, στην επιχειρηματικότητα, στην κατοικία, στην παιδεία και εκπαίδευση, στην περίθαλψη και την πρόνοια, όπως είναι και το δικαίωμα να είναι πολίτης, εξασκών το ευθύνειν και ελέγχειν, να συμμετάσχει στην λήψη των αποφάσεων, να άρχει και να άρχεται, να διοικεί και να διοικείται, να ευθύνεται δια τα κοινωνικά δρώμενα.

Ο τρόπος που οι άνθρωποι και δει οι Έλληνες αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν αυτούς τους στόχους και να συνβιώσουν σε μια οργανωμένη κοινωνία, είναι η οργάνωση της κοινωνίας δια θεσμών, και η συγκρότηση του νομικού και εθιμικού δικαίου κατά τρόπο που να υπηρετείτε το φυσικό δίκαιον κατά άριστον τρόπον.

Οι Έλληνες επέλεξαν ως πολιτικό σύστημα την δημοκρατία, στην οποία δημοκρατία, βασικός θεσμός είναι οι εκκλησίες του δήμου η των πολιτών, στις οποίες συναποφασίζουν για τα δρώμενα στην κοινωνία τους. Είναι η δημοκρατία των αρίστων, αφού συμμετάσχουν στα αποφασιζόμενα, μετά την αρίστευση τους, με κανόνες την ανακλητότητα, την περιοδικότητα, την διαφάνεια, το ευθύνειν και ελέγχειν.

Η εξουσία είναι η δυνατότητα των καθεστωτικών εξουσιαστών να επιβάλλουν την βούλησή τους σε υποταγμένους εξουσιαζομένους. Κανένα λογικό επιχείρημα δεν έχει ποτέ βρεθεί υπέρ της επιβολής της εξουσίας, διότι η εξουσία παρά-φύσιν διαιρεί τους ανθρώπους σε εξουσιαστές και εξουσιαζομένους.

Τα εργαλεία επιβολής της εξουσίας των καθεστωτικών εξουσιαστών στους υποταγμένους εξουσιαζομένους είναι η βία και η φαυλοκρατία. ΄Ενα επίσης πάρα πολύ χρήσιμο εργαλείο επιβολής της εξουσίας των εξουσιαστών στους εξουσιαζομένους είναι η θρησκεία.

Γιατί ο εγκέφαλος των νεο-μετα-μοντέρνων ελληνοφώνων ραγιάδων και ρωμιών αδυνατεί να πυροδοτήσει συνάψεις πέραν των αριστερο-κεντρο-δεξιών κινημάτων, κομμάτων και φορέων του δεσποτικού καθεστώτος εξουσίας; Με ποιόν άραγε τρόπο έχει πλέον τόσο βαθιά διαβρωθεί ο ιστός των εγκεφαλικών μας κυττάρων, ώστε να αναζητούμε την σκλαβιά, την υποταγή και την υποτέλειά μας στα παρά-φύσιν αυτά μορφώματα της τυραννικής αριστερο-κεντρο-δεξιάς κομματοκρατίας, του απολυταρχικού δόγματος του ζωροαστρισμού και του τάγματος απολύτου εξουσίας του Μελχισεδέκ;

Η ψυχή είναι, ο ηνίοχος νους, το θυμοειδές, ήτοι τα συναισθήματα, το επιθυμητικό ήτοι οι επιθυμίες και το προσωπικό και το συλλογικό ασυνείδητο, που εμπεριέχουν τις ιδέες και την συμπαντική γνώση, προϋπάρχει της υλικής μας υπόστασης και συνεχίζει να υπάρχει για πάντα. Αν είναι εκ της ουσίας του θεού υπήρχε πάντα όπως ο Θεός και τότε η ψυχή μας είναι ο Θεός που κατοικεί στο σώμα μας, αν είναι δημιουργημένη έχει χρονική αρχή αλλα όχι Τέλος. Ότι έχει να κάνει με παραψυχολογία, όπως τηλεπάθεια, τηλεκίνηση, διόραση και ενόραση, όλα αυτά είναι εκ της ψυχής.

Αν είναι εκ της ουσίας του θεού τότε είναι ένας μικρός Θεός, με τις ιδιότητες του θεού, αν είναι δημιουργημένη, τότε εκ της φύσεως του δημιουργού είναι τέλεια σε όλα δημιουργημένη.

Διαβάστε αυτό το πολύ ενδιαφέρον άρθρο προσχέδιο για μια συστημική αναδόμηση της κοινωνίας μας στον σύνδεσμο εδώ
Το κείμενο συντάχθηκε από την Ένωση Ελλήων και αποσπάσματα συγγραμμάτων του Καθηγητή Νίκου Γεωργατζά
 

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s