Οι Ολυμπιακοί Αγώνες Ξεκίνησαν στην Χρυσή Εποχή, πριν πολλές-πολλές χιλιετίες…

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες Ξεκίνησαν στην Χρυσή Εποχή, πριν πολλές-πολλές χιλιετίες...
Οι Ολυμπιακοί αγώνες άρχησαν το 776 π.Χ. ή το 884 π.Χ…. ή μήπως ακόμα νωρίτερα;
Μετά τον διαπιστωμένο διωγμό της γνώσης και των βιβλίων Θα αναφέρω ένα μικρό παράδειγμα, που δείχνει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε προκείμενου με τα λιγοστά στοιχεία που απέμειναν, να ορίσουμε γεγονότα παγκόσμιου ενδιαφέροντος, όπως π.χ. την ιστορική γέννηση της ολυμπιακής

ιδέας.

Όλοι γνωρίζουν ως έναρξη της πρώτης (καταγεγραμμένης) Ολυμπιάδας το έτος 776 π.Χ. στην Ολυμπία. Λίγοι γνωρίζουν όμως, ότι αυτή ήταν η 28η Ολυμπιάδα! Το ιδιαίτερο δε συμβάν που έθεσε την ολυμπιάδα αυτή στην αφετηρία της ολυμπιακής ιδέας, ήταν το γεγονός ότι απλώς από τους αγώνες αυτούς και εντεύθεν, οι Έλληνες κατέγραφαν επιμελώς τα ονόματα των ολυμπιονικών! Αυτό θεωρήθηκε τόσο σημαντικό, ώστε κατά την αρχαιότητα έγινε αφετηρία χρονολογήσεων…!
Η έναρξη λοιπόν της Ολυμπιακής ιδέας, φαίνεται πως ξεκίνησε πολλά χρόνια νωρίτερα στην εποχή του Λυκούργου. Αυτό δε, προκύπτει από έναν χάλκινο εγχάρακτο δίσκο «τον Ιφίτου δίσκον»[1] όπως τον ονομάζει ο Παυσανίας (Ηλιακά 5.20.1) τον οποίο είδε ο ίδιος στην αρχαία Ολυμπία.
Με βάση δε τα βασιλικά ονόματα (Ιφίτου και Λυκούργου) επί του δίσκου, και των υπόλοιπων ιστορικών αναφορών περί ιερής ειρήνης: «ιερής εκεχειρίας» μεταξύ τους, φαίνεται πως ο ολυμπιακός αυτός δίσκος, όριζε με σχετική ακρίβεια την αληθινή εναρκτήρια χρονολογία, μεταθέτοντας την έναρξη των Ιέρων ολυμπιακών αγόνων, στον χώρο της Ολυμπιάς κατά 118 χρόνια ενωρίτερα!
Περί του ολυμπιακού αυτού δίσκου και σημαντικές ακόμα γενέθλιες λεπτομερές του ιερού τόπου της Ολυμπίας αναφέρουν: Αριστοτέλης απόσπασμα 8. 44. 533 και Πλούταρχος «Λυκούργος» 1.1.9.
Φαίνεται λοιπόν πως η πραγματική εναρκτήρια χρονολογία των ολυμπιακών αγώνων στην Ολυμπία, βρίσκετε αν στην γνωστή μας χρονολογία 776 π.Χ. προσθέσουμε 108 χρόνια, δηλαδή 27 ακόμα ολυμπιάδες, 27Χ4=108), για τις οποίες δεν ξέρουμε σχεδόν τίποτα, αφού δεν ετηρήθησαν γι’ αυτές γραπτά αρχεία, ή λόγω «σωτηριακών» εμπρησμών, δεν έφτασαν ποτέ στα χέρια μας άλλες γραπτές αναφορές! Μόνο έτσι φτάνουμε στην έναρξη των ιερών αγώνων της ειρήνης, δηλαδή της αρχικής Ολυμπιάδος,στο έτους 884 π.Χ.!!! [2]
Μάλιστα, ακόμα και αυτή η έναρξη επί εποχής Ιφίτου, δηλώνεται ξεκάθαρα πως δεν ήταν παρά μια ανανέωση αρχαιότερων αγώνων: «Τότε (στην εποχή του Ιφίτου) της Ελλάδος υπό εμφυλίων στάσεων και υπό νόσου λοιμώδους φθειρομένης, ο Ίφιτος επήλθεν αιτήσαι τον εν Δελφοίς θεόν λύσιν των κακών, καί οι προσταχθήναί φασιν υπό της Πυθίας ως αυτόν τε Ίφιτον δέοι και Ηλείους τον ολυμπικόν αγώνα ανανεώσασθαι». PausaniasPerieg., Graeciaedescriptio5.4.6.
Βέβαια όλα αυτά τα πολύ εντυπωσιακά και άκρως ενδιαφέροντα, χρίζουν πράγματι περαιτέρω έρευνας και τεκμηρίωσης! Αλώστε η ολυμπιακή ιστορία πρέπει να είναι κατά πολύ ακόμα αρχαιότερη, μιας και ξεπερνά κατά πολύ ακόμα και αυτούς τους χρόνους του Τρωικού πολέμου, αφού ο Πολυδεύκης ένας εκ των Διοσκούρων που συμμετείχε στην Αργοναυτική εκστρατεία, ήταν Ολυμπιονίκης πυγμάχος: «ο πυκτεύων Πολυδεύκης» Παυσανίας «Ηλιακά». (5.8.4)
Το εντυπωσιακότερο μάλιστα όλων είναι, όπως μας πληροφορούν άλλες πήγες, ότι οι Ολυμπιακοί αγώνες προς τιμήν της «μητέρας των Θεών Γαίας», (ή Ρέας) χάνονται με διάφορες παραλλαγές ακόμα περισσότερο στα βάθη καμπόσων χιλιετιών! Ο Παυσανίας ξανά στα Ηλιακά του, εξηγεί ότι πολύ πριν απ’ αυτή την ανακήρυξη της Ολυμπίας σε ιερό χώρο αγώνων: «ο τόπος ήταν ήδη ιερός απ’ την εποχή του χρυσού γένους[3]… έλεγαν μάλιστα ότι εδώ πάλεψε ο Δίας με τον ίδιο τον πατέρα του τον Κρόνο για την βασιλεία και τον νίκησε… (αυτή είναι μια άλλη εξαιρετικά εντυπωσιακή εκδοχή διάδοχης Κρόνου και Διός, για την οποία ελάχιστα γνωρίζουμε!) μεταξύ δε των άλλων αναφέρεται ότι και ο Απόλλωνας νίκησε στον δρόμο (αγώνα δρόμου) τον αδελφό του Ερμή και στην πυγμαχία τον Άρη»! Παυσανίας ηλιακα 7.6-10
Φαντασθείτε το! Οι «θεοί» των Ελλήνων κατά την εκδοχή αυτή, ήταν θεο-βασιλείς και μάλιστα Ολυμπιονίκες!
Χάνονται λοιπόν οι ιστορίες των Ελλήνων, στους ατέλειωτους χρόνους του μύθου… εως και του χρυσού γένους:
«Τον αγώνα τον Ολυμπικόν λέγουσιν Ήλείων οι τα αρχαιότατα μνημονεύοντες. Κρόνον την εν ουρανώ σχείν βασιλείαν πρώτον και εν Όλυμπία ποιηθήναι Κρόνω ναόν υπό των τότε ανθρώπων, οι ωνομάζοντο χρυσούν γένος. Διός δε τεχθέντος επιτρέψαι Ρέαν του παιδός την φρουράν τοις Ιδαίοις Δακτύλοις, καλουμένοις δε τοις αυτοίς τούτοις και Κούρησιν, αφικέσθαι δε αυτούς εξ Ίδης της Κρητικής, [πρός] Ηρακλέα και Παιωναίον και Επιμήδην και Ιάσιόν τε και Ίδαν, τον δε Ηρακλέα παίζοντα – είναι γαρ δη αυτόν πρεσβύτατον ηλικία – συμβαλείν τούς αδελφούς ες άμιλλαν δρόμου και τον νικήσαντα εξ αυτών κλάδω στεφανώσαι κοτίνου, παρείναι δε αυτοίς πολύν δη τι ούτω τον κότινον ως τα χλωρά έτι των φύλλων υπεστρώσθαι σφάς καθεύδοντας». Pausanias Perieg., Graeciae descriptio 5.7.7.2.
«Αργότερα, πενήντα χρόνια μετά τον κατακλυσμό του Δευκαλίωνα, ήρθε από την Κρήτη ο Κλύμενος, γιός του Κάρδυ, ένας απόγονος του ιδαίου Ηρακλή, ο οποίος ίδρυσε και τους αγώνες στην Ολυμπία… Ο Πέλοπας μια γενιά μετα τον Ενδυμίωνα, τέλεσε τους ολυμπιακούς αγώνες πρός τιμήν του ολύμπιου Διός επιβλητικότερα από όλους τους προηγούμενούς του… Και ο Αέθλιος που ήταν γιός του Αιόλου, τέλεσε και αυτός τα Ολύμπια κι έπιτα απ΄ αυτόν ο Πελίας και ο Νηλέας από κοινού». Pausanias Perieg., Graeciae descriptio 5.8.1-3
Κάποτε λοιπόν, πολύ πριν χτίσουμε «Παρθενώνες», και ολόχρυσες βιβλιοθήκες, (απ΄ την εποχή του Κρόνου) φαίνεται πως εμείς τα παιδία της Μεσογαίας… ξέραμε να τιμούμε την αξιοσέβαστη «Μάννα Γη» την «Γαία»… με τέτοιους ανεπανάληπτους θεσμούς ειρήνης!
Όλα αυτά όμως και αμέτρητα αλλά παγκόσμιου ενδιαφέροντος ιστοριο-μυθολογικά στοιχεία, που θα μπορούσαν να αναστήσουν το ένδοξο παρελθόν μας, χάθηκαν για πάντα στους βανδαλισμούς κάποιων θερμοκέφαλων «σωτήρων», που χωρίς ίσως να το ξέρουν, έγιναν το διαμελιστικό σπαθί στο χέρι του Αβραάμ, για τον διαμελισμό του έθνους των Ελλήνων, και η πυρπολιτική δάδα για τον ολοσχερή καυτηριασμό κάθε δυνατότητας επανένωσής τους.
Απόσπασμα από άρθρο του Μ. Καλόπουλου: «Το ολυμπιακό ιδεώδες και το μεγαλείο του ελληνικού πνεύματος», που δημοσιεύτηκε στις 24/6/99 στο Περιοδικό PELOPONNESIAN UNION OF AMERICA σελ.29-31.
Σημειώσεις
[1](π.κ.χ.)= προ της κοινής μας χρονολογίας.
[2] Περί του Ολυμπιακού αυτού δίσκου και σημαντικές ακόμα γενέθλιες λεπτομέρειες του ιερού τόπου της Ολυμπίας αναφέρουν: Αριστοτέλης απόσπασμα 8,44.533. Πλούταρχος «ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ» 1.1.9
[3] Την χρονολογία 886 π.Χ. ως αφετηρία των αγώνων αναφέρουν με ακρίβεια σοβαρές εγκυκλοπαίδειες όπως η Δρανδάκη και του Ηλίου χωρίς να δίνουν περισσότερα στοιχεία! Αξίζει όμως να ερευνηθεί διεξοδικά και να τεκμηριωθεί αν και φαντάζομε ότι από κάποιον πρέπει να έχει γίνει ήδη!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s