Δίκτυο κοινοτήτων, Η Απολλώνια Αδελφότης

ΤΙ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΕΛΛΗΝΩΝ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

Επιδιώκουμε να οργανώσουμε τους Έλληνες και Φιλέλληνες, οργανικά, λειτουργικά και  αποτελεσματικά, σε ένα ελληνικό πολιτισμικό και πολιτικό οικουμενικό χώρο διά δημοκρατικών κοινοτήτων κοινών. Τα σύνορα αυτού του ελληνικού κόσμου, πολιτισμικά, πολιτικά και οικονομικά  ξεπερνούν τα σύνορα της Ελλάδος και γίνονται οικουμενικά πλανητικά. Να δημιουργήσουμε με αυτόν τον τρόπο την οικουμενική Ελλάδα, τον οικουμενικό ελληνικό κόσμο μιας οικουμενικής κοινωνίας πολλών δεκάδων εκατομμυρίων Ελλήνων και Φιλελλήνων. Η γνώση μας επί του θέματος μας επιτρέπει να σας ενημερώσουμε ότι αυτό μπορεί να γίνει σε βέλτιστη μορφή εντός μερικών μηνών. Ναι εντός μερικών μηνών μπορούμε να δημιουργήσουμε τον δημοκρατικό οικουμενικό ελληνικό κόσμο.
Οι κοινοί στόχοι που μας ενεργοποιούν και εντάσσουν σε αυτήν την οικουμενική πλανητική συλλογικότητα κοινοτήτων κοινών, είναι η εθνική ανεξαρτησία και η εθνική ολοκλήρωση.  Η δημοκρατικοποίηση της κοινωνίας μας και των θεσμών της και η συγκρότηση της κοινωνίας ως πολιτικού ενεργού υποκειμένου με θεσμισμένα δικαιώματα, να συναποφασίζει και να εντέλει, να ανακαλεί πολιτικά και διοικητικά πρόσωπα, να ελέγχει και να λογοδοτεί σε αυτήν το πολιτικό, κυβερνητικό και διοικητικό προσωπικό, να συμμετέχει στο νομοθετικό έργο δια ψήφισης νόμων και απονομή δικαιοσύνης. Η δημοκρατικοποίηση της οικονομίας, της επιχειρηματικότητας και του εργατικού δικαίου και του συνόλου οικονομικού συστήματος, ώστε να επιτύχουμε τον στόχο της αφθονίας αγαθών και υπηρεσιών, τον στόχο της  ευημερούσας πόλης, της ευημερούσας κοινωνίας στην οποία ευημερούν εσαεί όλοι οι πολίτες, οι οποιοι εγάζονται, παράγουν και δημιουργούν, σε ένα οικονομικό σύστημα που δίδονται στον καθένα αυτές οι ευκαιρίες και αυτές οι δυνατότητες..  Είναι η γεωπολιτική ισχύς της Ελλάδος και του Ελληνισμού και ο σεβασμός που θα προκαλέσει αυτή η ισχύς στις άλλες εθνότητες. Είναι η δύναμη, η ασφάλεια και το όφελος που θα έχει ο καθένας μας ενταγμένος σε αυτήν την οικουμενική συλλογικότητα.
ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΟΦΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΚΑΣΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ.

Όλα που αναφέρουμε παρακάτω και διαφορα αλλα στον καθένα υποκειμενικά είναι προσωπικό συμφέρον. Μήπως είναι και κοινό συμφέρον; Μήπως είναι και κοινωνικό ; Μήπως είναι και εθνικό συμφέρον; Αφού είναι θα πείτε πλειοψηφικά, μήπως πρέπει να σκεφτούμε πως τότε είναι καλο όλοι μας να εργαστούμε και να δράσουμε για το κοινό, κοινωνικό και εθνικό συμφέρον, που δεχτήκαμε πως είναι συχρόνως και προσωπικό συμφέρον και όφελος; Τι είναι προσωπικό συμφέρον, τι είναι προσωπικό καλο, τι είναι αυτό που εξυπηρετεί τον καθένα μας, τι είναι αυτά που επιδιώκουν οι άνθρωποι επενδύοντας πολύ από την ζωή τους και εργαζόμενοι για να το επιτύχουν; Σίγουρα θα συμφωνήσετε οι περισσότεροι πως τέτοια μπορούν να χαρακτηριστούν ο πλούτος από εργασία και επιχειρηματικότητα, τουλάχιστον σε ένα μέγεθος που σου δίδει σιγουριά και ασφάλεια επιβίωσης και καλής ζωής. Θα συμφωνήσετε οι περισσότεροι πως είναι και η γνώση, η τροφή της νόησης, όπως και η δυνατή νόηση, το δυνατό πνεύμα. Είναι η υγεία και η ψυχοσωματική ευρωστία. Είναι η ελευθερια, η δικαιοσύνη, η ισότητα, η ασφάλεια, προσωπική και εθνική, η δημιουργικότητα, η πρόνοια. Είναι η επιθυμία της οικογενειας, της εθνικής και της κοινωνικής προόδου, της δημοκρατικά οργανωμένης κοινωνίας. Είναι η προσωπική, πολιτική, κοινωνική και οικονομική ελευθερια.  Όλα αυτά λοιπόν και αλλα υποκειμενικά στον καθένα μας μπορούμε να τα επιτύχουμε και φαντάζομαι πως το αντιλαμβάνεστε, όταν εργαστούμε συλλογικά ως ενεργοί ενωμένου ελεύθεροι Έλληνες, για το κοινό, κοινωνικό και εθνικό συμφέρον.

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΣΥΝΙΣΤΑΜΕΝΗ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΟΥΣ ΣΤΌΧΟΥΣ ΠΟΥ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΟΥΝ ΥΠΕΡΒΑΤΙΚA ΚΑΙ ΑΝΑΓΕΝΝΗΤΙΚA ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓAΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ AΣΧΕΤΑ ΤΑΞΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ, ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΣΥΝΘΛΙΒΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΩΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΏΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΚΑΙ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ. ΤΙΣ ΚΟΙΝΕΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΤΙΣ ΣΠAΜΕ ΜΕ ΚΟΙΝΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΑΓΩΝΑ. Ο ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΉ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ. ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ ΤΩΝ ΘΕΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΑΣ. ΣΤΗΝ ΕΥΗΜΕΡΟΥΣΑ ΠΌΛΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΥΗΜΕΡΟΥΝ ΕΣΑΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ.

Advertisements

5 σκέψεις σχετικά με το “ΤΙ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΕΛΛΗΝΩΝ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ”

  1. Υπάρχουν λύσεις και πολλές προτάσεις για σωστές λύσεις στα προβλήματα. Όλες αυτές να τις συνδυάσουμε σε μια κοινή καθαρά δημοκρατική διαφανή και εθνοσωτηριακή πρόταση και να αγωνιστούμε μαζί για να είμαστε πολλοί, αλλιώς όσο περνάει ο χρόνος θα τα δεχόμαστε όλα ως μοιραίον φυγείν αδύνατον. Θα καταλαβαίνουμε πως ενώ θέλουμε δεν μπορούμε, θα παραιτηθούμε, θα υποταχθούμε και θα εξανδραποδιστούμε. Αντί να φτάσουμε να λέμε σφαξεμε αγά μου να αγιάσω πρέπει να φτάσουμε να λέμε θα σε σφάξω αγά μου για να σώσω τη Ελλάδα

  2. ΠΡΩΤΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟ ΤΗΣ
    Για να διδάξουμε δημοκρατία πρέπει πρώτα να την κατακτήσουμε και εφαρμόσουμε εμείς στην Ελλάδα και όπου είναι Έλληνες και Φιλέλληνες.

    Στόχος και σκοπός της πρότασης μας στην Ένωση Ελλήνων Συνελεύσεις Πολιτών είναι η συγκρότηση της οικουμένης κοινοτήτων κοινών Ελλήνων και Φιλελλήνων, της Ελλάδος, της Κύπρου και των Ελλήνων και Φιλελλήνων στις Ηπείρους, με διοικητικά όργανα τις εκκλησίες των πολιτών(η του δήμου). Η οικουμενική αυτή κοινότητα κοινόν απαρτιζόμενη από ένα πλήθος κοινοτήτων κοινών θα αντανακλά την ελληνική δημοκρατική οικουμένη στην εποχή μας με αυτόνομες και αυτοδιοικούμενες κοινότητες, οι οποίες θα ενώνονται συντονιστικά και οργανικά δια του επιστεγάσματος της κοσμόπολις κοινού, όντας και αυτή αυτόνομη και αυτοδιοικούμενη.
    Πρώτα πρέπει να έχουμε αυτό που θέλουμε να επιτύχουμε, δηλαδή το όραμα για την νέα δομή τη κοινωνίας του ελληνικού κόσμου μας και το επιχειρηματικό σχέδιο του. Αυτό πρέπει να προκύψει από δημόσια διαβούλευση επί προτάσεων. Μετά ένα δεύτερο επιχειρηματικό σχέδιο πως θα το πραγματοποιήσουμε. Και αυτό πρέπει να προκύψει από δημόσια διαβούλευση. Μετά να το πραγματοποιήσουμε βάσει αυτών των σχεδίων. Ο πρωταρχικός πυρήνας αυτής της ομάδος που θα κινήσει τις διαδικασίες πρέπει να πιστεύει και να κατανοεί αυτό το όραμα, να είναι νοήμονες, δημοκράτες και πατριώτες.
    Συμμετέχετε και συνεργαστείτε στην συγκρότηση του ελληνικού δημοκρατικού οικουμενικού κόσμου μας. Από τον Ελληνισμό η καλύτερα από τον ελληνικό μας κόσμο θα αφήσουν, αν τους τους αφήσουμε, είδος για το ευρωπαϊκό μουσείο και μερικά ελληνικά γκαρσόνια να υπηρετούν τους άριους.

  3. ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΤΟ ΑΝΤΙΒΑΡΟ ΣΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ, ΤΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΚΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
    Το πρόβλημα της κοινωνίας είναι ότι δεν έχει συλλογικούς μηχανισμούς αμυνας. Η κοινωνία οφείλει να δημιουργήσει αυτούς τους μηχανισμούς. Οι μηχανισμοί αυτοί είναι οι δημοκρατικές κοινότητες με τις συνελεύσεις τους σε κάθε δήμο της χώρας. Κυρίως στην κατεξοχήν χωρα της κομματοκρατίας, της διαπλοκής, της πελάτο κρατίας, της ασυδοσίας και της αυθαιρεσίας, της ιδιοποίησης του δμοσίου χώρου και του δημοσιου αγαθού από αυτούς, αυτές οι κοινότητες και οι συνελεύσεις τους θα είναι το συλλογικό όργανο που θα αντιτάξει ισχύ, θα τους ελένξει και αναγκάσει να λογοδοτήσουν. Θα τους αναγκάσει σε ριζικές πολιτικές και κοινωνικές αλλαγές και στο τέλος θα τους αντρέψει.

  4. Eίναι πράγματι εντυπωσιακή η έλλειψη αντίδρασης των Ελλήνων, όσον αφορά την απώλεια της εθνικής τους κυριαρχίας – καθώς επίσης την «επιθετική εξαγορά» της χώρας τους από τη Γερμανία, με τη βοήθεια των «κατοχικών» κυβερνήσεων που τοποθετεί διαδοχικά.
    Ακόμη δε και όταν διαδηλώνουν, όπως σήμερα, η διαμαρτυρία τους αφορά τα πολλοστά κατά σειρά μέτρα που τους επιβάλλονται – τους μισθούς, τις συντάξεις, τους φόρους κοκ., αλλά όχι τις σκανδαλώδεις αποκρατικοποιήσεις ή την πολιτική της υποτέλειας και των υποκλίσεων των εκλεγμένων εκπροσώπων τους. Με απλά λόγια, οι αντιδράσεις τους επικεντρώνονται στη κακή διαχείριση της μιζέριας τους εκ μέρους των ξένων – η οποία, εφόσον καλυτέρευε σε κάποιο βαθμό, μάλλον θα τους ικανοποιούσε.

  5. Ως εκ τούτου, αντί να ισορροπούν όπως άλλωστε οφείλουν τις αποταμιεύσεις με τις επενδύσεις, δημιουργούν τεράστιες ανισορροπίες, προκαλώντας επικίνδυνους ανοδικούς και καθοδικούς χρηματοπιστωτικούς κύκλους – μέσω των οποίων μεταφέρεται ουσιαστικά ο πλούτος των κατώτερων και μεσαίων εισοδηματικών τάξεων στις ανώτατες.
    Εάν κανείς λάβει τώρα υπόψιν του την οικονομική θεωρία του μετά κυλιόμενου χρέους και των χρήσιμων ηλιθίων(είναι αυτοί που πληρώνουν τα δάνεια σε είδος εμπράγματων αξιών), σύμφωνα με την οποία οι τόκοι που πρέπει να πληρωθούν στα δάνεια(επιμέρους και συνολικά στον πλανήτη), δεν υπάρχουν σαν χρήμα, τότε καταλαβαίνουμε πως οι ανοδικοί και καθοδικοί κύκλοι είναι προγραμματισμένη από την ίδια την δομή και τους Κανόνες του οικονομικού τους συστήματος. Το σύστημα τους είναι σκόπιμα με αυτόν τον τρόπο φτιαγμένο για να αντλεί κεφάλαια και περιουσίες από την κοινωνία στα αρπαχτικά των ελίτ και των αγορών. Την Ελλάδα την έχουν έντεχνα καταστήσει χρήσιμο ηλίθιο για να την απαλλοτριώσουν, για να αλλάξει με νόμιμο τρόπο ιδιοκτήτες. Η πολιτική αυτή μπορεί να πει κανείς πως εφαρμόστηκε ήδη από την αρχή της μεταπολίτευσης, δηλαδή πριν 40 χρόνια. Σύμφωνα με τις διπλωματικές τους ανακοινώσεις η απαλλοτρίωση της Ελλάδος(ότι απόμεινε) θα πραγματοποιηθεί το αργότερο σε 40 χρόνια(εκτιμώ πως θα γίνει πολύ γρηγορότερα). Γεγονός είναι πάντως, πως όταν έχουν δημιουργηθεί τα αίτια που φέρνουν συγκεκριμένα αποτελέσματα, τα αποτελέσματα θα έρθουν νομοτελειακά σε χρόνο X

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s