Κοινοί αποδεκτοί στόχοι κοινωνικού, εθνικού και προσωπικού οφέλους της σύνολης κοινωνίας. Συγκρότηση συλλογικότητας ισχύος διά την πραγματοποίηση των

ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΝΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΔΙΓΜΕΝΑ ΩΦΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΙΜΑ. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΠΙΟΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ. ΣΚΕΥΤΕΙΤΕ ΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ

Και εγώ πιστεύω σε έναν τέτοιον δημοκρατικό πατριωτικό εθνισμό, σε έναν δημοκρατικό πατριωτικό εθνισμό που εμπεριέχει έναν διεθνισμό ο οποιος αναγνωρίζει το δικαίωμα όλων των λαών στο ζην και ευ ζην και εμπεριέχει σεβασμό στους ανθρώπους ανεξάρτητα εθνότητας και θρησκείας, όπως και την ειρηνική συμβίωση σε αυτόν τον πλανήτη. Σε έναν δημοκρατικό πατριωτικό εθνισμό που δημιουργεί έναν κοινωνικό σύστημα του οποιου βασική στόχευση είναι η κοινωνικοποίηση υλικών και πνευματικών αγαθών, η κοινωνικοποίηση της ευημερίας και της ευδαιμονίας, η κοινωνικοποίηση του ζην και ευ ζην. 

Να μάθουμε να συνεργαζόμαστε και να δουλεύοθμε ομαδικά για την ολοκλήρωση των στόχων μας, με καλή προαίρεση και πρόθεση, και να μην επηρεαζόμαστε σε αυτό από τα σκοτεινά μισάνθρωπα και μισελληνικά  οντα και τις καθημερινές σκοτεινές πρακτικές τους της καταστροφής, της πορείας προς την πτώση και τον όλεθρο.  Σαν κυματισμοί σε μια λίμνη, οι πνευματικές δράσεις συνδυάζονται και οικοδομούν η μία πάνω στην άλλη για να μεγεθύνουν το αποτέλεσμα πέραν από αυτό που θα μπορούσε να γίνει σε ατομικό επίπεδο. Σεβασμό στη Ζωή. Το καλό συνίσταται στη διατήρηση, τη στήριξη και την ενίσχυση της ζωής και το κακό είναι η καταστροφή, η βλάβη ή η παρεμπόδιση της ζωής. Επιδίωξη μας ειναι το καλό όλων, όχι η προαγωγή ή το όφελος μερικων  ή επιλεγμένων συντεχνιών. Η νοοτροπία, πίσω από τις ενέργειές μας, πρέπει να είναι ευγενής, ολιστική,  και μη μεροληπτική. Υπερέχει το εμείς και μετα το έρχετε το «εγώ» και η «εξυπηρέτηση του εαυτού». Απλοί άνθρωποι, ούτε πολιτικοί, ούτε στρατηγοί, ούτε άνδρες των επιχειρήσεων, απλοί άνδρες και γυναίκες μπορούμε να κάνουμε κάτι για να χτίσουν έναν καλύτερο, πιο ειρηνικό κόσμο. Υπηρετώντας τους άλλους, υπηρετούμε τον αληθινό Εαυτό μας. «Δίνοντας λαμβάνουμε». Ωφελούμαστε από εκείνους που υπηρετούμε, όπως ακριβώς είμαστε ευλογημένοι όταν συγχωρούμε τους μετανούντες άλλους.

Ενότητα και συλλογικότητα, διά αυτών δε δυναμική  κοινή δράση πραγματοποίησης κοινών αποδεκτών στόχων, εθνικού, κοινωνικού και προσωπικού διαχρονικού οφέλους, για εμάς και τους απογόνους μας.  Θέτουμε τους κοινούς στόχους, κατά δύναμη αποδεκτούς από το μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας, διά την πραγματοποίηση των οποιων συγκροτούμε συλλογικότητα πολιτών, ώστε διά της συνισταμένης δημιουργικής ισχύος εκ του αθροίσματος της επιμέρους δημιουργικής ισχύος εκαστου συμμετέχοντος στην συλλογικότητα πολίτη, να συγκροτήσουμε ισχύ πραγματοποίησης των στόχων μας. Αν θες να φας πρέπει να μαγειρέψεις, αν θες να φας ψάρι πρέπει να βρέξεις τον κόλο σου, αν θες να έχεις πρέπει να δόσεις, αν θες να έχεις όφελος πρέπει να δόσεις όφελος, όπως στρώσεις θα κοιμηθείς και ότι σπείρεις θα θερίσεις. Ποιος πολίτης δεν συμφωνεί να κοινωνικοποιηθούν τα κάτωθι αγαθά, δηλαδή να γίνουν κτήμα του κάθε πολίτη; Μάλλον μια πολύ μικρή αντικοινωνική μειοψηφία συμφερόντων εκμετάλλευσης και εξουσιαστικής επιβολής της ιδιοτέλειας τους σε βάρος του κοινού και εθνικού συμφέροντος, σε βάρος του οφέλους του κάθε πολίτη. Ποιος λοιπόν πολίτης δεν θα δεχόταν, ότι οι κάτωθι στόχοι είναι διαρκές προσωπικό του όφελος, διαρκές κοινωνικό όφελος και διαρκές εθνικό όφελος και παράγοντες προσωπικής, κοινωνικής και εθνικής δημιουργικής ισχύος;

1.ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΑΜΥΝΑ ΕΝΑΤΙ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΧΘΡΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΝΑΤΝΙ ΚΑΚΟΠΟΙΩΝ

Προσωπική, εθνική και κοινωνική αποτελεσματική άμυνα και ασφάλεια. Ποιος πολίτης δεν θεωρεί ορθό και αναγκαίο, ότι η χωρα μας η Ελλάδα πρέπει να έχει απόλυτη αμυντική ικανότητα έναντι των εχθρών και επίβουλων της; Ποιος πολίτης δεν θεωρεί ορθό, ότι η κοινωνία μας τα απίδια και οι πολίτες πρέπει να ζούν σε καθημερινές συνθήκες ασφαλειας, στο σπίτι , στην δουλειά, στους δημόσιους χώρους, στους χώρους αναψυχής και όλους τους χώρους δραστηριοποίησης και παρουσίας τους;

2. ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΡΟΣΙΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΤΗΜΑ ΟΛΩΝ

Ποιος πολίτης δεν θεωρεί ορθό ότι η παιδεία η εκπαίδευση και η διά βίου πρόσβαση σε αυτά, η κοινωνικοποίηση τους και επομένως η κατοχή τους από έκαστον πολίτη δεν είναι ορθό και ωφέλιμο επί προσωπικού, κοινωνικού και εθνικού επιπεδού; Ποιος πολίτης δεν θεωρεί ορθό ότι όλα αυτά πρέπει να προσφέρονται από την πολιτεία στην κοινωνία με βέλτιστο τρόπο οργνωμένα και με βέλτιστη αποτελεσματικότητα προσωπικού και κοινωνικού οφέλους;

3. ΣΥΜΕΤΟΧΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΙΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ

Από τα γνωστά εφαρμοσμένα πολιτικά συστήματα, μια που βιώθηκαν από διαφορους λαούς στο παρελθόν, τι επιλέγουμε και με ποια κριτήρια; Μήπως μπορούμε να συγκροτήσουμε ένα καινούργιο πολιτικο σύστημα από τα θετικά όλων αυτών, τις σύχρονες ανάγκες και επιστημονικές γνώσεις, που να είναι όμως ανθρωποκεντρικό και να υπηρετεί ανθρωποκεντρικά κριτήρια και στοχεύσεις;  Ποιος πολίτης δεν θεωρεί ορθό, ότι η συμμετοχική δημοκρατία είναι πραγματική δημοκρατία, επειδή με αυτόν τον τρόπο εξασκείται και πραγματοποιείται η λαϊκή κυριαρχία και η λαική βούλιση και επιτυχάνεται το κοινό και το εθνικό όφελος και συνεπώς αυτό του εκάστοτε πολίτη; Διότι οι συνελεύσεις πολιτών μπορούν  αποτελεσματικά να ελέγχουν τους κυβερνώντες και διοικούντες, όπως και όλα τα θεσμικά και τα οικονομικά δρώμενα. Διότι στις συνελεύσεις των πολιτών όλοι αυτοί πρέπει να λογοδοτούν ανταποδοτικά, με επιβράβευση η τιμωρία, για δρώμενα και πεπραγμένα τους, ώστε να υπάρχει παντού διαφάνεια  και έγκαιρες παραμβάσεις, βελτιστοποιήσεις και αποφυγή ζημιών και καταστροφών. Διότι οι συνελεύσεις πολιτών μπορούν να ανακαλούν αυτούς που είναι παραβάτες νόμων και λαϊκών εντολών, αυτούς που στην πράξη αποδεικνύονται ότι δεν είναι ικανοί και αποτελεσμτικοί, αυτούς που συνεργάζονται με τον εχθρό ενάντια στο έθνος και την κοινωνία. Διότι οι συνελεύσεις πολιτών μπορούν να αποφασίζουν στην θέση των κυβερνώντων και διοικούντων, ως το ανώτατο πολιτειακό όργανο του έθνους και της κοινωνίας.  Η εξουσία στους δήμους σημαίνει πως το οικονομικό σύτημα υπόκειται του πολιτικού συστήματος και υπηρετεί τις στοχεύσεις του, σημαίνει αποτελεσματικό έλεγχο του οικονομικού συστήματος και διάθεση του πλούτου που παράγει.

4.ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΕΥΗΜΕΡΟΥΣΑ ΠΟΛΙΣ, ΕΥΗΜΕΡΟΥΝΤΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΣΑΕΙ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΤΩΧΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΥΠΕΡΜΕΤΡΑ ΠΛΟΥΣΙΟΣ. ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑ ΑΥΤΗΣ Η ΚΥΡΙΑ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ.

Οι παραγωγικές μονάδες και ο πλούτος μπορεί να είναι: Όλα ιδιωτικά και τίποτε κρατικό και κοινωνικοποιημένο. Όλα κρατικά και κοινωνικοποιημένα και τίποτε ιδιωτικό. Μικτή οικονομία, δηλαδή και ιδιωτική ιδοκτησία και κοινωνικοποιημένη ιδιοκτησία. Τι προτιμάτε; Ποιο από όλα αυτά υπηρετεί καλύτερα την δημοκρατία και την κοινωνιοκρατια; Σίγουρα οι απόψεις διίστανται και πολλής αγώνας και πόλεμος έχει γίνει ανέκαθεν λόγω αυτών των διαφορετικών αντιλήψεων και των συγκρουόμενων συμφερόντων. Καθοριστικό για το ποιο οικονομικό σύστημα χρειαζόμαστε να έχουμε είναι το κριτήριο ποιο είναι αυτό που επιτυγχάνει υψηλή παραγωγικότητα, αποτελεσματικόττηα και ανταγωνιστικότητα, δηλαδή επαρκή πλούτο, για να χρηματοδοτήσουμε τους στόχους του δημοκρατικού ανθρωποκεντρικού κοινωνικού συστήματος με βασική του αρχή και στόχευση την κοινωνικοποίηση,  κανεις φτωχός και κανείς υπέρμετρα πλούσιος.

Μικτή οικονομία. Όλα τα φυσικά και νομικά πρόσωπα έχουν ελευθερία στο επιχειρείν, δηλαδή ο κάθε πολίτης, το κράτος, οι δήμοι και συνεταιρισμοί αυτών. Ο πλούτος που δημιουργούν οι πολίτες είναι δικός τους, αφού πληρώσουν εφορία και κοινωνικά ταμία, έως ενός καθορισμένου ανώτατου ορίου αποτροπής της εκμετάλλευσης των εργαζόμενων και της κοινωνίας. Το ανώτατο αυτό όριο προσωπικού κέρδους από το επιχειρείν των πολιτών θα εξαρτάται από την επιχειρηματική επιτυχία μεγένθυσης και εύρους κάλυψης των αντίστοιχων αναγκών της κοινωνίας την κοινωνική και εθνική συνεισφορά των εκάστοτε επιχειρήσεων και των επιχειρηματιών. Η υπόλοιπη υπεραξία είναι επενδυτικό κεφαλαιο των εταιριών η της κοινωνίας. Ο πλούτος από το επιχειρείν του κρατους, των δήμων και δικών τους νομικών προσωπων πάει σε κοινό ταμείο για καλούς μισθούς στους παραγωγικούς και αποτελεσματικούς εργαζόμενους, για δημόσιες χρήσιμες επενδύσεις και για δημόσιες υποδομές. Όλοι οι πολίτες έχουν καθήκον εργασίας τουλάχιστον 4 ώρες ημηρεσίως και καθήκον υψηλής παραγωγικότητας(η οικονομία και οι επιχειρήσεις έχει το καθήκον να τους εξασφαλίζει εργασία από 4 έως 8 ώρες με ανταποδοτικό μισθό) και αποτελεσματικότητος στην παραγωγική μονάδα εργασίας τους η στις επιχειρήσεις υπηρεσιών, όπως και ενεργή συνεισφορά για μια ανταγωνιστική οικονομία, πέραν της συνεισφοράς στην αναταγωνιστικότητα της εκάστοτε εταιρίας απασχόλησης. Μονο σε περίπτωση ανικανότητας εργασίας, λόγω  αρρώστιας η αναπηρίας, απέχουν από τα εργασιακά τους καθήκοντα και πιστώνονται τον αντίστοιχο χρόνο επαρκώς από προνοιακά ταμία και με ιατροφαρμακευτική κάλυψη και βοήθεια κατά οίκον σε όσους αδυνατούν να αυτοβοηθηθούν.

5. Η ΕΛΛΑΔΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΩΣΤΕ ΟΣΟΙ ΕΦΥΓΑΝ ΝΑ ΕΠΑΝΑΠΑΤΡΙΣΤΟΥΝ. ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΟΚΤΟΝΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΘΟΤΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

6.ΥΓΕΙΑ, ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΥΡΩΣΤΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΑΓΑΘΑ.  ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΛΗΨΗ  ΕΓΚΑΙΡΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ.

7. ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΗ ΚΑΙ ΤΑΧΕΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΙ ΕΙΑΣΓΓΕΛΕΙΣ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ. ΚΑΤΑΡΓΙΣΗ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ  ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ. ΑΠΛΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΜΕΝΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ

8.ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΤΑΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΟΓΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ. ΜΗΧΑΝΟΟΡΓΑΝΟΣΗ ΚΑΙ ΨΥΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΛΗΡΗ ΗΛΕΚΤΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΙΣΗ. ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΑΜΟΙΒΗ

9.ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΟ ΑΜΗΒΑΙΟ ΩΦΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗ. ΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΑ ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΙΣΟΤΙΜΕΣ ΑΝΤΑΛΑΓΕΣ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ. ΕΠΑΝΞΕΤΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΥΜΕΡΙΝΕΣ ΜΑΣ ΣΥΜΕΤΟΧΕΣΣ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΩΣΕΙΣ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΣΟΖΥΓΙΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΩΦΕΛΟΥΣ. ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΧΑΝΟΥΕ ΔΕΝ ΧΡΗΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΝΑΠΤΟΥΜΕ ΕΠΩΦΕΛΕΙΣ ΣΥΜΑΧΙΕΣ ΚΑΙ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥΣ

Το κοινό όφελος είναι και προσωπικό όφελος, όπως και το εθνικό, αφού έχουμε ορίσει τι είναι κοινό και εθνικό όφελος, δηλαδή επιγραμματικά η ευημερούσα πόλις στην οποια ευημερούν εσαεί όλοι οι πολίτες, ειδικά δε ο αναγκαίος πλούτος, η παιδεία(γνώση, νόηση, αρετή), η ασφάλεια(εθνική, κοινωνική,προσωπική), η υγεία, η σωματική και ψυχοπνευματική ευρωστία, η οικογενειακή ευημερία και ευδαιμονία, το δημοκρατικό κράτος και η δημοκρατική διοίκηση, η ανταγωνιστική οικονομία, η αταξική αμερόληπτη δικαιοσύνη. Ως ανθρωποκεντρικοί δημοκράτες και κοινωνιοκράτες στην πολιτική, κοινωνική και ανθρωποκεντρική δράση μας, ορμούμεθα και δρούμε βάσει συγκεκριμένων αρχων, αξιων και στοχεύσεων. Αρχή μας είναι η κοινωνικοποίηση υλικών και πνευματικών αγαθών, που σημαίνει πως όλα αυτά πρέπει να γίνουν κτήμα του κάθε πολίτη. Σε πρακτική βάση για να επιτευχθεί αυτό, πρέπει στο δημοκρατικό κοινωνικό μας σύστημα αυτός ο στόχος να είναι ενδελεχής και τελεολογικός και το κοινωνικό σύστημα(πολιτικο, οικονομικό, παιδείας, δικαιοσύνης, πρόνοιας, ασφαλειας) αντίστοιχα οργανωμένο και ρυθμισμένο. Δημιουργούμε λοιπόν δημοκρατικό κοινωνικό σύστημα το οποίον πέραν της άρτιας ορθολογικής θεωρητικής τους σχεδίασης, στην ενεργούμενη πραγματοποίηση του βελτιστοποιείται και τελειοποιείται, με κριτήρια την όλο και καλύτερη προσέγγιση και πραγματοποίηση των στόχων μας, οι οποιοι έχουν τεθεί με βάση τις αρχές τις αξίες και τα ιδεώδη μας.

Πολλοί είναι οι παράγοντες που μας εμποδίζουν σε μια κοινή συστράτευση σε μια κοινή προσπάθεια σε μια συλλογική δράση διά οργανωμένης δημοκρατικής συλλογικότητας. Είναι η διαφορετικότητα μας, είναι οι διαφορετικές αντιλήψεις και πεποιθήσεις μας, είναι οι διαφορετικές ιδεολογικές καταβολές μας, είναι τα διαφορετικά συμφέροντα, είναι η έλλειψη χρόνου, είναι το γνωσιακό μας έλλειμμα, είναι η απειρία μας σε δράσεις υπέρ του εμείς, δηλαδή υπέρ του κοινού και του εθνικού συμφέροντος που ενισχύονται από εγωιστικές και ναρκισικες ιδεοληψίες μας. Όμως αν είστε δημοκράτες και δέχεστε το ορθόν και ωφέλιμο της δημοκρατίας, της κοινωνιοκρατίας και της κοινωνικοποίησης, τότε μένουμε μεν διαφορετικοί συγκλίνοντας,  και συνασπιζόμαστε συγκροτώντας συλλογικότητα δημιουργικής ισχύος, διότι μονοι μας η λίγοι δεν μπορούμε να έχουμε αποτέλεσμα σε προβλήματα εθνικής και κοινωνικής κλίμακας και έναντι ισχυρών και οργανωμένων συμφερόντων.

Το πρόβλημα βρίσκετε και  στην ελλειμματική γνώση και την αδρανοποιημένη νόηση μας, επειδή αφήσαμε και γίναμε ιδιώτες που προωθούσε και συνέφερε το φεουδαρχικό κατεστημένο με τα πολλά μέσα που διαθέτει, μερικά από τα οποια ακόμα δεν κατανοήσαμε. Τα μάθαμε όλα στο σχολειό εκτος από τα χρήσιμα. Ως ιδιώτες απέχουμε πέραν του δεόντως από την θεωρητική και πρακτική βιωματική γνώση του κοινωνικού γίγνεσθαι, λόγω των ανεπαρκών δε συμμετοχικών δράσεων μας έχουμε γνωσιακή έλλειψη σε αυτά. Δεν είναι λοιπόν ότι δεν θέλουμε, αλλα περισσότερο ότι δεν μπορούμε για τους λόγους που αναφέραμε και άλλους του καθένα προσωπικούς. Πρέπει να επιδιώξουμε ένα ισορροπημένο εγώ με το εμείς και να τα φροντίζουμε αμφότερα καλώς και αποτελεσματικώς. Πρέπει να ορίσουμε ορθά το προσωπικό και το κοινό όφελος και συμφέρον και να δράσουμε και για τα δυο δημιουργικά και αποτελεσματικά.

Το πρόβλημα είναι ότι περιμένουμε από τα κόμματα γιατί σε αυτά έχουμε εναποθέσει προσωπικές και κοινωνικές ελπίδες και εξυπηρέτηση συμφερόντων. Διότι αυτά είναι θεσμοί είναι οργανωμένα, δήθεν μπορούν και έχουν και καθήκον. Κάπως τα βλέπουμε όπως την μάνα και τον πατέρα όπως τότε μικρά παιδιά, ότι αυτοί μπορούνε γιατί εμείς είμαστε μικροί. Πρέπει να ξεπεράσουμε αυτήν την νοοτροπία. Πρέπει να καταλάβουμε πως πρέπει να γίνουμε εμείς πρώτα αυτό που θέλουμε να είναι ο κόσμος, πρέπει εμείς να ανελιχθούμε και να εξελιχθούμε για να μπορούμε, όχι μονο βιοποριστικά οικονομικά, αλλα κυρίως πνευματικά και ηθικά. Πρέπει να δουλέψουμε εσωτερικά για την εσωτερική μας ανέλιξη και εξέλιξη και να υπηρετήσουμε εξωτερικά την κονωνία, το εμείς. Όπως λέει και η Λιλή Ζωγράφου, αν ξαναγινόμουν είκοσι χρονων θα ξεκινούσα από τις κορυφές των βουνών, αντάρτης, ληστής, πειρατής για να ανοίξω τα ματια εκείνων που δέχονται αδιαμαρτύρητα την μοίρα τους, όσο και εκείνων που εθελοτυφλούν. Όχι η επανάσταση μου δεν θα στρεφόταν κατά του κατεστημένου και του συστήματος του, αλλα εναντια εκείνων που το ανέχονται. Θα σκότωνα θα τσάκιζα την κακομοιριά, την υποταγή, την νομιμοφροσύνη. Η γη έτσι και αλλιώς δεν χωρα άλλους ταπεινούς και καταφρονεμένους. Πολύ σωστά αυτό πρέπει να κάνουμε. Μετά αυτός ο αφυπνισμένος κόσμος θα οραματιζόταν  και θα σχεδίαζε το καινούργιο επιβάλλοντας το αφού  γκρέμιζε την βαστίλη του παλιού κατεστημένου και την φεουδαρχία του.

Από ότι έχουμε δει τα μικρά κόμματα έρχονται και παρέρχονται και το δίπολο που κυβερνά ανέκαθεν μένει  φροντίζουν δε με τους τρόπους τους να είναι μόνιμοι φεουδάρχες που επιπλέουν σαν φελοί σε μια κοινωνία που βουλίαζουν. Όλα τα μικρά κόμματα στο παρελθόν έχουν εξοστρακιστεί εκτος βουλής, πράγμα μάλλον που θα ξαναγίνει. Φαίνεται πως το ολιγαρχικό κατεστημένο και το σύτημα που έχει κατασκευάσει κρατα καλά και το μαχαίρι και το πεπόνι. Οποτε μέσα από την βουλή τίποτε δεν μπορούν να αλλάξουν, έστω και αν προτείνουν σωστά πράγματα, αφού δεν έχουν πλειοψηφία και μηχανισμούς. Ίσως όλα αυτά τα μικρά κόμματα που το εννοούν πατριωτικά και ειλικρινά να μπορούσαν εκτος βουλής να κάνουν πολλά και να φέρουν αποτέλεσμα. Αυτό θα μπορούσε να γίνει αν μπορούσανε από κοινού συγκλίνοντας να σχεδιάσουν το καινούργιο που θα αντικαταστήσει το παλιό και να προσπαθήσουν να ενεργοποιήσουν την κοινωνία για να επιτύχει αυτή αυτόν τον σκοπό.

Πρέπει να γνωρίζουμε καλά την εξίσωση της δημιουργικής ισχύος, της εθνικής, της κοινωνικής και της προσωπικής δημιουργικής ισχύος. Πρέπει να γνωρίζουμε καλά όλες τις παραμέτρους που μεγενθύνουν την ισχύ μας και πρέπει να γνωρίζουμε να μεγεθύνουμε την ισχύ μας κοινωνικά και προσωπικά οργανωμένα. Μεγέθυνε την ισχύ σου για να έχεις ειρήνη, ποσοτική και ποιοτική ευημερία και ως έθνος μακροημερία και ελευθερια. Εθνική ισχύς είναι το άθροισμα της κοινωνικής ισχύος και το άθροισμα της ισχύος των πολιτών. Είναι η οικονομική, οργανωτική, επιστημονική και τεχνολογική ισχύς της κοινωνίας. Στην εθνική ισχύ ανήκει, η στρατιωτική, διπλωματική και συμμαχική ισχύς. Στην εθνική και κοινωνική ισχύ συμβάλει μέγιστα το άθροισμα των ισχύων των πολιτών. Όσο πιο μεγάλο είναι αυτό το άθροισμα και όσο περισσοτερους πολίτες έχει μια χωρα τόσο μεγαλύτερη και η ισχύς αυτής της χώρας. Ο καθένας μας έχει καθήκον να έχει ισχύ και προσωπικό όφελος. Η προσωπική ισχύς καθενός μας είναι η ισχύς τους αναγκαίου «πολουτου», είναι η νοητική και γνωσιακή ισχύς του, οι επιστημονικές και οικονομικές επιτυχίες του, είναι η ψυχοσωματική ισχύς και υγεία του, είναι η επαγγελματική ισχύς τους, η οικογενειακή ισχύς τους, οι ικανότητες και δεξιότητες του, είναι οι αποτελεσματικές «κοινιονικες» σχέσεις και δράσεις του. Προσωπική ισχύς του είναι να ευθύνεται, να άρχει και να άρχεται στα πλαίσια μιας συμμετοχικής δημοκρατίας. Προσωπική ισχύς μας είναι το ισορροπημένο εγώ μας με το εμείς και η ισόρροπη κατανομή των δράσεων μας υπέρ του εγώ και υπέρ του εμείς, δηλαδή υπέρ της ευημερούσας πόλις στην οποια ευημερούν εσαεί όλοι οι πολίτες

ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΡΙΞΗ ΤΗΣ ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗΣ

«Όπου δεν υπάρχει όραμα, οι άνθρωποι πεθαίνουν» «Κανένα πρόβλημα δεν μπορεί να λυθεί από το ίδιο επίπεδο της συνείδησης που το δημιούργησε» Albert Einstein

1. Εμείς  έχουμε δεσμευτεί να αντιστρέψουμε τις σύγχρονες τάσεις προς το χάος και την καταστροφή. Πιστεύουμε ότι ο κόσμος μπορεί να αλλάξει εποικοδομητικά, ότι ένας νέος πολιτισμός μπορεί να δημιουργηθεί. Καλούμε τις κυβερνήσεις, τις επιχειρήσεις, τους εκπαιδευτικούς, τους καλλιτέχνες, τους επιστήμονες, τους ακτιβιστές και όλους τους ενδιαφερόμενους πολίτες να ενώσουν τη δέσμευσή τους με τη δική μας. Καλούμε τους ανθρώπους σε κάθε τομέα της κοινωνίας να συνειδητοποιήσουν την κρίσιμη φύση της παγκόσμιας κατάστασης και να χρησιμοποιήσουν τη δύναμη της νέας σκέψης και δράσης ώστε να επιφέρουν τις απαραίτητες αλλαγές.

2. Οι σοφοί άνθρωποι όλων των παραδόσεων μας έχουν συμβουλεύσει να βλέπουμε την ανθρωπότητα ως μια οικογένεια, να τιμούμε την ιερότητα της ζωής και της δημιουργίας, να καλλιεργούμε την αγάπη και την ευσπλαχνία και να εφαρμόζουμε τον χρυσό κανόνα του να συμπεριφερόμαστε στους άλλους όπως θέλουμε να συμπεριφέρονται σε εμάς τους ίδιους. Για πρώτη φορά στην ιστορία, η εφαρμογή αυτής της σοφίας αποτελεί όχι μόνο μια προϋπόθεση για προσωπική ανάπτυξη και εκπλήρωση, αλλά και προϋπόθεση για την ανθρώπινη επιβίωση.

3. Ούτε η κατάρρευση στο χάος, ούτε η εξέλιξη σε ένα νέο πολιτισμό είναι προδιαγεγραμμένη. Το μέλλον δεν πρόκειται να προβλεφθεί, πρόκειται να δημιουργηθεί. Μπορεί να διαμορφωθεί αποφασιστικά από κάθε ανθρώπινη ύπαρξη προικισμένη με συνειδητότητα και συνείδηση. Υπάρχουν εφαρμόσιμες εναλλακτικές λύσεις στον τρόπο που κάνουμε τα πράγματα στον κόσμο σήμερα, οι οποίες θα μπορούσαν να μας βοηθήσουν να εκτρέψουμε τις τάσεις που μας κινούν προς την κρίση και να προετοιμάσουν το έδαφος προς έναν περισσότερο βιώσιμο και ειρηνικό νέο πολιτισμό.

4. Μια βασική αιτία της μη βιωσιμότητας είναι η δυσλειτουργική και εγωκεντρική σκέψη, η οποία δημιουργεί αντιλήψεις και προτεραιότητες που οδηγούν σε καταστροφική συμπεριφορά. Η βασική θεραπεία είναι ο μετασχηματισμός της επικρατούσας νοοτροπίας. Στο πλαίσιο αυτό η «νοοτροπία» αγκαλιάζει τα ορθολογικά όπως και τα διαισθητικά, τα γνωστικά όπως και τα συναισθηματικά στοιχεία : το πλήρες πεδίο της ανθρώπινης συνειδητότητας.

5. Οι μεγάλες παραδόσεις της σοφίας της ανθρωπότητας, της ανατολής και της δύσης, του βορρά και του νότου, συμφωνούν ότι τα ερωτήματα θεμελιωδών ζητημάτων είναι ένα ζωτικής σημασίας βήμα στην αφύπνιση της σοφίας, δεδομένου ότι μας βοηθούν να δούμε και να βιώσουμε την απαραίτητη σύνδεση μεταξύ της συνειδητότητάς μας και της άμεσης απτής επίδρασής της στη ζωή μας. Αυτές οι ερωτήσεις ξυπνούν υψηλότερες, πιο ολοκληρωτικές μορφές της νοημοσύνης, οι οποίες μπορούν να εισάγουν τη λύση, τη διάλυση και την επίλυση των προβλημάτων που όλοι αντιμετωπίζουμε αυτή την περίοδο.

6. Υπάρχουν μερικές θεμελιώδεις ερωτήσεις που πρέπει να αναλογιστούμε, όπως:– Μπορούμε να κάνουμε τον πλούτο, τη δύναμη και την τεχνολογία να μας υπηρετούν αντί να μας υποδουλώνουν;– Μπορούμε να έχουμε ειρήνη μέσα μας και μεταξύ μας χωρίς να ζούμε σε ειρήνη με τη φύση;– Μπορούμε να έχουμε έναν ειρηνικό και βιώσιμο κόσμο χωρίς κατανόηση του πως οι άλλοι βλέπουν τον κόσμο;– Μπορούμε να αγνοήσουμε την εγγενή σοφία που υπάρχει στους παραδοσιακούς πολιτισμούς καθώς και στα μικρά παιδιά, όταν διαχειριζόμαστε τη ζωή μας στις σύγχρονες κοινωνίες;– Δεν πρέπει να εξετάσουμε αν οι σύγχρονες πρακτικές φέρνουν αληθινά τη δικαιοσύνη στο νόμο, τη θεραπεία στην ιατρική και τη βιωσιμότητα στη διαχείριση της πολιτικής και της επιχείρησης;– Μπορούμε να μετασχηματίσουμε εγκαίρως την επικρατούσα εξύμνηση της πλεονεξίας, της σφοδρής επιθυμίας και της δύναμης σε μια νοοτροπία που φέρει τη σφραγίδα της αφιέρωσης στη δικαιοσύνη για όλους και στο σεβασμό για όλους τους ανθρώπους, είτε αυτοί ζουν μέσα στο δικό μας πολιτισμό και κοινωνία είτε σε άλλους;

Υπάρχουν επίσης πιο πρακτικές ερωτήσεις που θα πρέπει να κάνουμε. Για παράδειγμα: Που είναι η σοφία σε ένα σύστημα που :– Παράγει όπλα που είναι πιο επικίνδυνα από τις συγκρούσεις που προορίζονται να λύσουν και υποκαθιστά μια λατρεία της βίας αντί ενός πολιτισμού της ειρήνης;– Συνεχίζει να υποτιμά τις γυναίκες και εγκαταλείπει τα μισά από τα παιδιά του στην ένδεια και την πείνα;– Δημιουργεί μια υπερπαραγωγή της τροφής, αλλά αποτυγχάνει να την καταστήσει διαθέσιμη στους πεινασμένους;– Αψηφά τις ίδιες τις αρχές της αμεροληψίας και της δικαιοσύνης που ζητάμε από τα παιδιά μας να ακολουθούν;– Προσδοκά τα άτομα να τηρούν το χρυσό κανόνα του να φέρονται στους άλλους όπως θα φέρονταν στον εαυτό τους, αψηφώντας όμως αυτόν τον στοιχειώδη κανόνα της αμεροληψίας στις σχέσεις μεταξύ των κρατών και μεταξύ των επιχειρήσεων;– Αντιμετωπίζει μια γκάμα καθηκόντων και προκλήσεων, όμως βάζει όλο και περισσότερους ανθρώπους στην ανεργία;– Απαιτεί αδιάκοπη οικονομική και χρηματική ανάπτυξη για να λειτουργήσει και μην καταρρεύσει;– Αντιμετωπίζει τα μακροπρόθεσμα και λειτουργικά προβλήματα, όμως βασίζει τα κριτήρια της επιτυχίας του σε βραχυπρόθεσμες λογιστικές περιόδους και στην καθημερινή συμπεριφορά των χρηματιστηρίων;– Αξιολογεί την κοινωνική και οικονομική πρόοδο αναφορικά με το ακαθάριστο εθνικό προϊόν και αφήνει έξω από τον υπολογισμό την ποιότητα της ζωής των ανθρώπων και του επιπέδου της εκπλήρωσης των βασικών ανθρώπινων αναγκών;– Δίνει πλήρη προτεραιότητα στη μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας της εργασίας (ακόμα και αν υπάρχουν εκατομμύρια άνεργοι ή υποαπασχολούμενοι) αντί να βελτιώνει την παραγωγικότητα των πλουτοπαραγωγικών πηγών (ωστόσο οι περισσότεροι φυσικοί πόροι είναι περιορισμένοι και πολλοί είναι σπάνιοι και μη ανανεώσιμοι);– Μάχεται τον θρησκευτικό φονταμενταλισμό αλλά κατοχυρώνει τον «φονταμελισμό της αγοράς» (την πεποίθηση ότι η αγορά μπορεί να διορθώσει όλες τις αδικίες και να λύσει όλα τα προβλήματα);

7. Καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι η ερώτηση δεν είναι πλέον εάν μια θεμελιώδης αλλαγή έρχεται, αλλά εάν η αλλαγή θα είναι προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο όταν θα έρθει και με πιο κόστος. Όσο πιο σύντομα προετοιμάσουμε το έδαφος προς τη θετική αλλαγή, τόσο λιγότερο τραυματικός θα είναι ο μετασχηματισμός και μικρότερο το ανθρώπινο, οικονομικό και οικολογικό κόστος του. Όλοι μας τώρα μοιραζόμαστε την ευθύνη της συνειδητοποίησης ότι ζούμε στο κρίσιμο σημείο του σύγχρονου πολιτισμού και για την αναγνώριση αυτού, απαιτούνται ενημερωμένη σκέψη και υπεύθυνη πράξη, για να μας φέρουν στο κατώφλι ενός πολιτισμού που είναι πραγματικά ειρηνικός και βιώσιμος.
http://www.clubofbudapest.org/clubofbudapest/index.php/en/

 

 

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s