Στα Άδυτα του Εωσφορισμού Συγκλονιστικές αποκαλύψεις από τον Ευάγγελο Κουτρουμπέλη

Συγκλονιστικές αποκαλύψεις από τον Ευάγγελο Κουτρουμπέλη

*Ο δημοσιογράφος Ευάγγελος Κουτρουμπέλης είναι ιδρυτικό μέλος και σύμβουλος του ΑΟΡΑΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ π. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟΥ
Μιλώντας για το θέμα του προσηλυτισμού, είναι ενδιαφέρον να παραθέσουμε την προσωπική εμπειρία-μαρτυρία του Ε. Κουτρουμπέλη, πρώην μάγου:«Σαν αναζητητής της δύναμης και της ισχύος, σαν ανώ­ριμος αναζητητής, ασχολήθηκα με τις πολεμικές τέχνες. Διαπί­στωσα ότι υπάρχουν και άλλες δυνάμεις μέσα μας, για να μπορείς να έχεις τα αποτελέσματα που ξεφεύγουν από τη συνήθη δυνατότητα.Άρχισα να διαβάζω και να ασχολούμαι με τον αποκρυφι­σμό. Ωστόσο δεν μου συνέβησαν συνταρακτικά πράγματα… ώσπου ήλθε κάποιος μάγος επάνω, ο οποίος με μύησε στον εργαστηριακό πνευματισμό, στο δόγμα της υψηλής τελετουρ­γίας, στο σατανισμό πάσης φύσεως…. Από κει και πέρα πλέον ασχολήθηκα με πάθος. Όσο κι αν φαίνεται περίεργο, κάλεσα δαιμόνια και ήλθα σε συνεργασία μαζί τους».«Ξεκίνησα από τις πολεμικές τέχνες, ασχολήθηκα με τον ταοϊσμό… τα μυστήρια της ανατολής διδάσκουν ότι για να μπορέσεις να φθάσεις σε κάποια επίπεδα, πρέπει να ανακα­λύψεις τις δυνάμεις εκείνες, τόσο τις εσωτερικές, όσο και τις δαιμονικές, να κατορθώσεις κάποια πράγματα, που είναι έξω από τη φύση και την δυνατότητα τού ανθρώπου. Με αυτό το σκεπτικό, να ανακαλύψω τις εσωτερικές δυνάμεις, άρχισα να ασχολούμαι με τον αποκρυφισμό. Αργότερα ήρθε ο Άγγλος και με βρήκε στα 17 μου χρόνια.Είχα 4 χρόνια ασχοληθεί θεωρητικά, πρακτικά δαιμονι­ζόμαστε με ένα συλλογικό πνευματισμό. Κάναμε μία ομάδα ανθρώπων, που προσανατολιζόμαστε σ’ αυτό το χώρο…. Μετά τη μύηση και τη γνωριμία με τον Άγγλο, υπήρχε πραγματι­κή εκπαίδευση, σχετική με τα φρονήματά μας και εισήχθηκα στη νεοειδωλολατρεία. Έμαθα να καθαγιάζω τα σκεύη… τους κύκλους επίκλησης, τις ονομασίες δαιμόνων, να κάνω επικλήσεις…».«Οι άνθρωποι αυτοί δεν είναι δύσκολο να βρεθούν γιατί συχνάζουν σε πάρα πολλούς χώρους. Πρώτα απ’ όλα είναι τα βιβλιοπωλεία που υπάρχουν στην Αθήνα, που άμα πάει κανείς που δεν έχει ιδέα, θα δει του κόσμου τα βιβλία με καθαρά αποκρυφιστικό περιεχόμενο, που είναι το δόλωμα».«Αρχίζει να ενδιαφέρεται κανείς, από τη γιόγκα μέχρι τη πρακτική μαγεία. Τα βιβλία εκείνα μπορεί να μη δίνουν τη γνώση που χρειάζεται, αλλά είναι αυτό που σε βάζει σε κάποιο πειρασμό να σταθείς περισσότερο σ’ αυτούς τους χώρους. Τότε αρχίζεις πλέον να εισάγεσαι σε κέντρα, τα οποία καλλιεργούν όλη αυτή την ανάγκη και ανάλογα με τις γνωριμίες, την οικονομική κατάσταση και τη διαχυτικότητα που έχεις, αρχίζεις και κινείσαι ποικιλοτρόπως. Ο ένας μπο­ρεί να γίνει μασόνος, ο άλλος μέντιουμ, κάποιος άλλος μπο­ρεί να πάει σε κάποια κυκλώματα και ν’ αρχίσει να πέφτει στον επαγγελματισμό».«Να γίνουν αστρολόγοι, μέντιουμ και μη ξεχνάτε ότι ο καλύτερος πόλος έλξης να περάσουν τις δαιμονοδιδασκαλίες… είναι τα σύγχρονα μαντεία, με τον τρόπο που προσπα­θούν να λύσουν τα προβλήματα. Είναι τρόπος εκμετάλλευ­σης τού σύγχρονου ανθρώπου».Αναφερόμενος στην επίδραση των κόμικς στα μικρά παι­διά, υπογράμμισε:«Τα κόμικς προετοιμάζουν τα μικρά παιδιά στο να δε­χθούν ότι υπάρχουν πνεύματα, ότι η δύναμη και το αποτέ­λεσμα έρχεται μέσα από τη χρήση μαγικών βοτάνων και ειδικών ουσιών, ότι με τη μαγεία μπορείς να επιφέρεις απο­τελέσματα. Θα έλεγα, είναι ένας παιδαγωγικός τρόπος να μυηθούν τα μικρά παιδιά…».«Πρώτα είναι η γνωριμία. Αρχίζει η πλύση εγκεφάλου με τη φιλοσοφία. Κατόπιν έρχεται ο εντυπωσιασμός με διάφορα σατανιστικά έργα. Με την εξάρτηση της ψυχής που γίνεται μέσα από την υπόδειξη, με την αφοσίωση στο δάσκαλο με αίμα, με πράξεις ανήθικες, με εξευτελισμό της προσωπικότη­τας. Κατόπιν αρχίζει να λαμβάνει κάποια φυλαχτά, κάποια υλικά στοιχεία επεξεργασμένα από το μάγο, δήθεν για να σε προστατέψουν στο χώρο… όμως στην ουσία γίνεσαι υποχείριο τού μάγου και των δαιμόνων. Όμως δεν γνωρίζεις ότι αυτό γίνεται για να σε εγκλωβίσουν… τον υπνωτίζουν, τον βλέπει σε ζωώδη κατάσταση απέναντι στο Δάσκαλο, πως μιλάς στο σκύλο και σ’ ακολουθεί χωρίς αντίρρηση».Όμως στη διαδικασία τού απολύτου εγκλωβισμού χρησι­μοποιούνται και άλλα πιο δραστικά μέσα:«Η χρήση ναρκωτικών είναι σε ημερησία διάταξη και η πορνεία των κοριτσιών επιβάλλεται ως εντολή του Διαβόλου. Οι σατανιστές κάνουν ευρεία χρήση ναρκωτικών ουσιών».«Αφιερώνουν την ψυχή τους στο Διάβολο και με την αφιέρωση χρειάζεται αίμα, που θα θυσιαστεί γι’ αυτό το λόγο. Αίμα προσωπικό του κοριτσιού, που γίνεται σε κά­ποιες ορισμένες ημερομηνίες. Μάλιστα γίνεται κάτω από ειδικές αστρολογικές ώρες (ζωδιακοί δαίμονες)». Δεν υπάρχει μέση οδός. Να κάνω κοσμική ζωή και να αμαρτάνω και να πολεμήσω το Διάβολο. Είναι πλάνη αυτό.Κατά τον Κουτρουμπέλη, «ο άνθρωπος, από τη στιγμή που θα αποποιηθεί το Σατανά, από κει και πέρα πρέπει να είναι έτοιμος να το αντιμετωπίσει αυτό. Δεν υπάρχει μέση οδός γι’ αυτούς τους ανθρώπους».«Γι’ αυτό και κανένας, ή σπάνια περίπτωση να ξεφύγει κάποιος, γιατί δεν υπάρχει μετάνοια. Όχι γιατί είναι αδια­νόητο ή αδύνατο, είναι λίγοι εκείνοι που πραγματικά θα τους φωτίσει ο Θεός να καταλάβουν ότι μόνο δια των αγιαστικών μυστηρίων θα γλυτώσουν. Διότι αν δεν είναι συγκοινωνός ο άνθρωπος μετά του Θεού δια των μυστηρίων, είναι σε κοινω­νία με το Διάβολο. Δεν υπάρχει μέση λύση».«Τα ψυχιατρεία έχουν γεμίσει και οι αυτοκτονίες είναι στην ημερησία διάταξη. Στους ανθρώπους που ασχολούνται με το χώρο αυτό, όσο κι’ αν φαίνεται τραγικό, είναι πραγματικότητα».«Όταν ασχολήθηκα με τις δαιμονικές δυνάμεις, είχα οπα­δούς, συμπαρέσυρα άτομα, έκανα πάρα πολλά πράγματα. Πήγα σε μυστικές εκκλησίες και μάλιστα έκανα και διαλέ­ξεις (σε μυημένους ανθρώπους). Η μεταστροφή μου ήλθε, γύρισα στο χώρο της Εκκλησίας με τη χάρη τού Θεού έγινα Ορθόδοξος, κατάλαβα την αξία της ορθοδοξίας…. Μεγάλω­σα κι έζησα στην Ελλάδα, αλλά δεν ήξερα τι είναι Ορθοδο­ξία».«Ο Θεός ίσως ήξερε τη μεταστροφή μου και δεν είμαι σήμερα σ’ ένα ψυχιατρείο ή στο χώμα. Και μπορώ να το πω αυτό με βεβαιότητα. Δεν έχουν γλυτώσει, όχι ελάχιστοι, μπορώ να πω διεθνώς πάρα πολύ λίγοι είναι αυτοί, και αυτοί ακό­μα παραπαίουν» (Διάλεξη στη θεολογική Σχολή Θεσ/νικης, 11.5.1993).«Το πρόβλημα λύνεται μόνο με τα αγιαστικά μέσα της Αγίας Ορθόδοξης Εκκλησίας μας. Εάν ο άνθρωπος δεν προ­σέλθει με αυταπάρνηση, με αυτομεμψία, με αυτοκριτική, να εξαγοράσει τα αμαρτήματα και να γίνει συγκοινωνός δια του αίματος τού Χριστού, δεν εξασφαλίζεται από το Διάβολο».«Δυστυχώς, ντρεπόμαστε να πούμε ότι είμαστε χριστια­νοί. Να είμαστε ομοφυλόφιλοι, μπορούμε να συζητάμε και να μιλάμε για κοινωνικό ρατσισμό. Το να είμαστε φασίστες, μπορούμε να μιλάμε, γιατί έχουμε δικαιώματα. Όλοι έχουν δικαιώματα σ’ αυτό τον κόσμο. Το μόνο που δεν έχει δικαίω­μα να γίνεται και να λέγεται, είναι το να ομολογεί και να πιστεύει κάποιος στο Χριστό. Όχι μόνο θεωρείται ντροπή, αλλά κατατάσσεται στη κατηγορία των χαζών ανθρώπων, το να πιστεύει κανείς σήμερα»! 
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ: ΝΕΟΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΕπιμέλεια: Διονύσιος Πυλαρινός

2 thoughts on “Στα Άδυτα του Εωσφορισμού Συγκλονιστικές αποκαλύψεις από τον Ευάγγελο Κουτρουμπέλη

  1. Στα Άδυτα του Εωσφορισμού με τον Ευάγγελο ΚουτρουμπέληΟ Νίκος Λυμπιωτάκος εξασφάλισε για λογαριασμό της ομάδας μας, μία συνέντευξη με τον γνωστό, πρώην πλεον εωσφοριστή Ευάγγελο Κουτρούμπελη, ο οποίος μας οδηγεί στα σκοτεινά μονοπάτια του εωσφορισμού και του πνευματισμού.

    https://www.facebook.com/Urbex-Urban-

    Like

  2. Ομιλία περί αποκρυφισμού στους φοιτητές της Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης (1994)

    (ΗΧΗΤΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ MP3)
    (σημ. το ηχητικό αρχείο βρίσκεται στο τέλος της εισαγωγής)

    Το Μάιο του 1994, λίγους μόλις μήνες μετά την αποκάλυψη της δράσης των σατανιστών της Παλλήνης και ενώ είχε προηγηθεί φανερή έξαρση του σατανισμού στα 1992 και ΄93, με σχετικά γεγονότα στο Χαλάνδρι, το Βόλο, την Κέρκυρα, την Κρήτη, την Κοζάνη, κ.α., ακόμη και μεταξύ της μαθητιώσας νεολαίας, έγινε η ομιλία αυτή του κ. Ευάγγελου Κουτρουμπέλη, πάντοτε επίκαιρη, στο Δ΄ Αμφιθέατρο της Θεολογικής Σχολής Θεσσαλονίκης.

    Ο κ. Κουτρουμπέλης υπήρξε ένας από τους επιφανέστερους μάγους και εωσφοριστές της Ελλάδας την δεκαετία του 1980, αν όχι ο κορυφαίος αυτών· η «σταδιοδρομία» του επί 18 χρόνια στους χώρους του αποκρυφισμού ξεκίνησε στη νεότητά του από τις πολεμικές τέχνες και την – όπισθεν εκείνων – ασιατική φιλοσοφία/μαγεία, και πέρασε από το σαμανισμό σταδιακά στον εωσφορισμό. Μετά την απομάκρυνσή του από τη μαγεία, υπήρξε ιδιαίτερα αποκαλυπτικός για την έκταση της διείσδυσης του αποκρυφισμού στη ελλαδική κοινωνία, όπως λ.χ. με σχετικό του άρθρο στο περιοδικό Τηλεθεατής με τίτλο «Έρχομαι από το σκοτεινό βασίλειο του εωσφόρου», ενώ την ίδια εποχή, στα μέσα της δεκαετίας του 1990 έλαβε μέρος και σε πολλές τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές κατά του αποκρυφισμού. Αργότερα ο Ευ. Κουτρουμπέλης υπηρέτησε ως δημοσιογράφος στο «Αίγιο TV», ενώ το έτος 1994 είχε εκδώσει και το βιβλίο του «Ο λαοπλάνος».

    Η ομιλία αυτή πραγματοποιήθηκε μετά από πρόσκληση του Συλλόγου Φοιτητών της Θεολογικής Σχολής, υπό τον κ. Ευάγγελο Δάκα, προς ενημέρωση του θεολογικού και φοιτητικού κόσμου και φιλοξενήθηκε στο μάθημα του Καθηγητού Πρωτοπρεσβυτέρου π. Θεοδώρου Ζήση, ο οποίος προλογίζει και συντονίζει τη συζήτηση. Η ηχογράφηση έγινε από φοιτήτρια της Θεολογικής Σχολής. Παρίσταντο και οι Καθηγητές κ. Ιωάννης Καλογήρου και κ. Βενιζέλος Χριστοφορίδης που έκαναν σχετικές παρεμβάσεις και ερωτήσεις (που όμως παραλείψαμε).

    Από το σημείο 50΄40΄΄ εκκινούν οι ερωτήσεις των φοιτητών και Καθηγητών, τις οποίες απαλείψαμε λόγω χαμηλής ηχητικής ποιότητάς τους, αφίνοντας μόνο τις απαντήσεις.

    Πέραν από τις πολύ ενδιαφέρουσες αποκαλύψεις του κ. Κουτρουμπέλη για τις ποικίλες και συχνά δυσδιάκριτες εκφάνσεις του φαινομένου του αποκρυφισμού, είναι σημαντική η σύνδεση των φαινομένων αυτών τόσο με την παγκόσμια συνωμοσία των ισχυρών trust και των μυστικών εταιρειών, όσο και με την προπαγάνδα της παραψυχολογίας, της αστρολογίας και γενικώς της ψευδο-επιστήμης.

    Στην αρχική του τοποθέτηση ο ομιλητής, μεταξύ άλλων πολλών τόνισε ότι:
    Ο διάβολος εκμεταλλεύεται την άγνοια, την ημιμάθεια και την αδιαφορία των ανθρώπων· θέλει να πείσει ότι ο ίδιος δεν υπάρχει, αλλά ότι υπάρχουν καλά και κακά πνεύματα, πνεύματα poltergeist, ερευνώμενα από την παραψυχολογία.

    Είναι άρρηκτα συνδεδεμένη η μαγεία με την παραψυχολογία, την αστρολογία και τον αποκρυφισμό, ο δε πατέρας όλων αυτών είναι ο διάβολος. Δεν υπάρχει καλή και κακή μαγεία. Είναι ψεύδος του αποκρυφισμού ότι δήθεν ο άνθρωπος θα γίνει Θεός κατα φύσιν, με τη βοήθεια του αποκρυφισμού, κι όχι κατά χάριν, όπως λέγει η Εκκλησία· είναι ψευδής η ωραιοποίηση του κακού που κάνουν οι μυστικές εταιρείες (Μασονία, Θεοσοφία) ζωγραφίζοντας ως καλό τον «εωσφόρο», δήθεν παροχέα του φωτός. Η λεγομένη «αυτοπραγμάτωση, αυτοσωτηρία, αυτολύτρωση» είναι απάτη του αποκρυφισμού· οι ειλικρινέστεροι των αποκρυφιστών γνωρίζουν ότι οι «εξαίρετες-υπερφυσικές» δυνάμεις τους προέρχονται από τις δυνάμεις του σκότους και όχι από την ανθρώπινη φύση.

    Η πλάνη της μετενσαρκώσεως και άλλες σκοτεινές διδασκαλίες διδάχθηκαν από τους δαίμονες μέσω των αρχαίων μαντείων (όπως στο «Νεκρονομικό» της Αιγύπτου και το “Bardo Thodol” των Θιβετιανών)· παρομοίως από τους δαίμονες διοχετεύτηκαν και πολλές επιστημονικές γνώσεις, διότι οι δαίμονες «διδάσκουν επιστήμες». Οι δυνάμεις του σκότους δημιουργούν ψευδαισθήσεις και παραφυσικά φαινόμενα, λόγω ικανότητος (α) αποδιοργάνωσης της ύλης μοριακώς και (β) της συμπλοκής της φαντασίας με τη συνειδητότητα.

    Το κίνημα της «Νέας Εποχής» αποσκοπεί στη δημιουργία (1) παγκόσμιας κυβέρνησης και (2) πανθρησκείας με παγκόσμιο «Χριστό» τον Μαϊτρέια-αντίχριστο. Η παγκόσμια συνωμοσία ενεργοποιεί παγκοσμίως αναρίθμητους οργανισμούς και περίπου ένα δισεκατομμύριο οπαδών, συνειδητών ή μη, και υποκινείται από τις «μυστικές εταιρείες». Η οικολογική κίνηση προέρχεται, πέραν μιάς λογικής φροντίδας για το φυσικό περιβάλλον, από την τάση λατρείας της «θεάς Γής» και από το Βουδισμό. Η αστρολογία χρησιμοποιεί δαιμονικά σύμβολα και οδηγίες, όπως άλλωστε και η κίνηση επικοινωνίας με τα UFO, τα οποία δεν είναι παρά δαίμονες.
    Η παγκόσμια συνωμοσία προσπαθεί να αποδείξει επιστημονικά (όπως λ.χ. με τη θεωρία περί δήθεν «μαύρου φωτός») τον μεταφυσικό δυϊσμό (ισότητα καλού-κακού, φωτός-σκότους). Πολλές φορές οι θεωρίες των μάγων συγκρούονται, όπως είναι εμφανές στο γεγονός ότι ο πνευματισμός δήθεν «καλεί τις ψυχές προαποθανόντων ανθρώπων», την ίδια στιγμή που αυτές οι ψυχές υποτίθεται ότι έχουν ήδη μετενσαρκωθεί σε άλλους ανθρώπους. Ο σατανισμός είναι η θρησκεία των δολοφόνων.

    Στις ερωτήσεις των φοιτητών ο κ. Κουτρουμπέλης απαντά περί των εξής θεμάτων:
    (1) Πώς ο ίδιος εξέφυγε από τον αποκρυφισμό· (β) οι κίνδυνοι γι’ αυτόν που θέλει να εκφύγει από τον αποκρυφισμό· μόνο δια των ιερών Μυστηρίων της Εκκλησία είναι δυνατή η απομάκρυνση· (γ) υπάρχει διεθνής συνωμοσία της Νέας Εποχής για μια νέα Παγκόσμια Θρησκεία με παγκόσμιο Χριστό (πανθρησκεία)· (δ) ο αποκρυφισμός των κινουμένων σχεδίων και κόμικς· (ε) διάκριση του επιστημονικού ορθού λόγου των φιλοσόφων και του δαιμονικού χαρακτήρος των αρχαίων μαντείων, που ήταν η τότε γενική και υποχρεωτική – και για τους φιλοσόφους – θρησκεία· (στ) περί αλχημείας· η αληθής δύναμη της μαγείας πάνω στον άνθρωπο δεν είναι εκ της επιστήμης, αλλ΄ εκ της εφαρμογής του «συνταγολογίου» που αποδεικνύει την υπακοή στα πονηρά πνεύματα και απομακρύνει τη βοήθεια του Παντοδυνάμου Θεού· (ζ) κοινά μαγικά στοιχεία σε αποκρυφιστικές λατρείες δια των αιώνων και ανά τον κόσμο, αποδεικνύουν τη δαιμονική προέλευσή τους (όπως η συλλαβή ΟΜ)· (η) ο εγωκεντρισμός ως αιτία της μύησης στη μαγεία· (θ) οι μαγικές λατρείες τυγχάνουν χρηματοδότησης, νομιμοποίησης και προστασίας βάσει μιάς παρεξηγημένης «ανεξιθρησκίας»· (ι) πού οφείλεται η επίδραση των μέντιουμ· (ια) οι μάγοι μπορούν να βλάψουν και σωματικώς κάποιον άνθρωπο, αν αυτός είναι μακράν της Εκκλησίας· οι ίδιοι οι μάγοι παραδέχονται ότι δρούν άλλες δυνάμεις μέσω αυτών (π.χ. ο Uri Geller)· (ιβ) η ψυχοπάθεια ως αποτέλεσμα δαιμονικής δράσης και συμμετοχής του ανθρώπου στον αποκρυφισμό· (ιγ) δεν υπάρχει κακή και καλή, μαύρη και λευκή μαγεία· (ιγ) σχέση ταχυδακτυλουργίας και μαγείας· (ιδ) τα σπουδαιότερα σύμβολα του αποκρυφισμού· (ιε) ο αποκρυφιστής ό,τι κάνει έχει σχέση με την εξέλιξή του κι όχι με τις διαπροσωπικές του σχέσεις· (ιστ) περί λευκής (δήθεν) μαγείας· (ιζ) περί της θεουργίας, δηλ. της μαγείας που χρησιμοποιεί χριστιανικό προκάλυμμα (π.χ. οι αναστενάρηδες)· (ιη) οι πραγματικοί μάγοι δεν ασκούν κερδοσκοπία, αλλά υπάρχει εξάρτησή τους από τη μαγεία· (ιθ) κίνητρο προσέλευσης στο σατανισμό είναι η περιέργεια, όμως υπάρχουν και κυκλώματα που την εκμεταλλεύονται· (κ) η μελλοντολογική ικανότητα των δαιμόνων είναι πάρα πολύ περιορισμένη και δεν οφείλεται σε ειδική ικανότητα, αλλά σε συμπεράσματα βάσει του παρόντος· (κα) το μίσος του διαβόλου ιδιαίτερα κατά των γυναικών· (κβ) η κατάπτωση των ηθικών αξιών και οι αιρέσεις συμβάλλουν στη σημερινή «θολή» κατάσταση, διερχόμαστε τη «μεγάλη θλίψη» (Αποκ. 7, 14)· (κγ) η τέχνη σήμερα κρίνεται από τα αποτελέσματά της· (κδ) η «Λευκή Ιεραρχία», το «Λευκό Αδελφάτο» των Ιμαλαΐων ευρίσκεται πίσω από την παγκόσμια συνωμοσία και τη Νέα Εποχή και δρα μέσω τηλεπαθητικών μηνυμάτων προς τους απανταχού (ψευδο-)«προφήτες» από τον Edgar Cayce μέχρι και τον Benjamin Creme, προετοιμάζοντας την έλευση του «Μαϊτρέγια»· (κε) τί εννοούμε με τον όρο «αποκρυφισμός»· (κστ) περί του Χρίστου από το Γάζωρο των Σερρών και εν ταυτώ περί της διακρίσεως «δαιμονισμού» (απροαιρέτου) και «δαιμονοκαταληψίας» (ηθελημένης)· επίσης περί «τηλεπάθειας», «τηλεκίνησης» και «έκτης αίσθησης»· (κζ) οι ψευδο-επιστημονικές «Παραψυχολογικές Εταιρείες» ισχυροποιούνται μέσω της αλληλο-αναγνώρισής τους· (κη) η πρώτη εμπειρία του κ. Κουτρουμπέλη, με τη «θεά Ίσιδα» των Αιγυπτίων· αναφορά στο περιστατικό «υπερφυσικού» θανάτου 4 μεμυημένων και 2 αστυνομικών στη Γερμανία προ μερικών ετών.

    https://www.impantokratoros.gr/koyroumpelis-apokryfismos-mp3.el.aspx

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s